Gå til innhold

Hvordan lage en pdf-fil

Anbefalte innlegg

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Jeg skal lage en pdf-fil av en word-fil. Jeg har gjort det før, og mener da at jeg gjorde det via "skriv ut" i fil-menyen. Nå klarer jeg ikke å få til det på denne pcn. Er det noen som har tips til hvordan jeg kan få til dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du installerer Cute PDF så skal du få det på skriverlista igjen.

Link.

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Ah, tusen takk! Det funka som juling.

Skrevet

Du bare klikker på officeknappen --> velger lagre som --> velger PDF som filformat --> og klikker på Lagre

Hvis du ikke kan velge PDF-formatet i lista over filformater, kan du laste ned den lille programsnutten som skal til gratis, hos microsoft.

Gjest Gjest
Skrevet
Hvis du ikke kan velge PDF-formatet i lista over filformater, kan du laste ned den lille programsnutten som skal til gratis, hos microsoft.

Da må man vel ha Office 2007 ?

Gjest Frk Åberg
Skrevet
Du bare klikker på officeknappen --> velger lagre som --> velger PDF som filformat --> og klikker på Lagre

Ok, da er det flere måter å gjøre det på. Jeg prøvde den første uten hell, men etter Drus råd om å laste ned Cute PDF, gikk det altså veldig greit å gjøre det via skriverfunksjonen også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...