Gjest Frk Åberg Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 Jeg skal lage en pdf-fil av en word-fil. Jeg har gjort det før, og mener da at jeg gjorde det via "skriv ut" i fil-menyen. Nå klarer jeg ikke å få til det på denne pcn. Er det noen som har tips til hvordan jeg kan få til dette?
Dru Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 Hvis du installerer Cute PDF så skal du få det på skriverlista igjen. Link.
Kamikatze Skrevet 9. april 2008 #5 Skrevet 9. april 2008 Du bare klikker på officeknappen --> velger lagre som --> velger PDF som filformat --> og klikker på Lagre Hvis du ikke kan velge PDF-formatet i lista over filformater, kan du laste ned den lille programsnutten som skal til gratis, hos microsoft.
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2008 #6 Skrevet 9. april 2008 Hvis du ikke kan velge PDF-formatet i lista over filformater, kan du laste ned den lille programsnutten som skal til gratis, hos microsoft. Da må man vel ha Office 2007 ?
Gjest Frk Åberg Skrevet 10. april 2008 #7 Skrevet 10. april 2008 Du bare klikker på officeknappen --> velger lagre som --> velger PDF som filformat --> og klikker på Lagre Hvis du ikke kan velge PDF-formatet i lista over filformater, kan du laste ned den lille programsnutten som skal til gratis, hos microsoft. Ok, da er det flere måter å gjøre det på. Jeg prøvde den første uten hell, men etter Drus råd om å laste ned Cute PDF, gikk det altså veldig greit å gjøre det via skriverfunksjonen også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå