Gjest Bond Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 (endret) Jeg vet ikke helt - kanskje dette skulle være under tv-forumet? Hvis noen synes det er mer passende der, håper dere kan flytte. Men det er jo da fotball det er snakk om.. Men.. Så.. er det noen som følger med? HERREGUD hvilken kamp mellom Arsenal og Liverpool. Wenger har vært høyst underholdende i dag, hans reaksjoner er veldig 'visuelle'. Helt utrolig spennende kamp og selv om jeg holder litt mer med Liverpool (liker Arsenal og), den siste straffen var ganske diskutabelt.. Men.... 4-2! Hvilken kontring! Faktisk, alle målene har vært helt utrolige! Nå er det bare å håpe at United gjør det bra i morgen (argh - det skulle jo være 'noen som følger med' i tittelen) og nå blir det Liverpool-Chelsea i semifinal, hufff.. blir det en gjentakelse..? :-D Endret 8. april 2008 av mrs_bond
MellonCollie Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 Jeg er Liverpool-supporter, og følger selvsagt med :-D FOR en kamp det var i går, ja! Er ikke nede på jorda enda, jeg. Selv om jeg er så pessimist at jeg var rimelig sikker på 2-2 at det var over Tror Lpool tar Chelsea i semin, må jo følge tradisjoner Og da blir det enten United eller Barcelona i finalen vil jeg tro... spennende og gøy uansett!
Gjest Bond Skrevet 9. april 2008 #3 Skrevet 9. april 2008 Jeg er United-supporter, siden 1999. Det de presterte da i finalen var noe helt fantastisk, så ble litt forelsket i laget Jeg har tro at United har faktisk kapasitet å vinne i år! Generasjonsskifte er endelig helt over (selv om det er noe av de gode gamle igjen, men det er jo bare bra) og unge gutter spiller jo utrolig bra!
Gjest Roxie Hart Skrevet 9. april 2008 #4 Skrevet 9. april 2008 (endret) Ja, jeg følger selvsagt med, men siden jeg er en Gooner, føler jeg ikke for å si noe særlig om saken akkurat nå... :gråte: Endret 9. april 2008 av Roxie Hart
Gjest Gjest Skrevet 11. april 2008 #5 Skrevet 11. april 2008 Heier på Arsenal jeg også. Det laget har mye uflaks (siste mnd vertfall), og det er objektivt sett! Fantastisk kamp! Arsenal var klart best første kampen, Liverpool var best andre kampen, og Arsenal best de første 20-30minuttene. sammenlagt hadde Arsenal fortjent å vunnet, men for all del, Liverpool gjorde en god jobb også. Håper på Barcelona nå, og noen mirakler i PL!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå