Green Skrevet 9. mai 2003 #1 Skrevet 9. mai 2003 Hei! Eg planleggjer bryllaup og lurer på om du/de gjorde noko uvanleg eller spesielt som gjestane vil hugse for all ettertid? :D
Augustbrud02 Skrevet 9. mai 2003 #2 Skrevet 9. mai 2003 Noe spesielt var det kanskje ikke, men jeg tror de fleste av gjestene vil huske bryllupsvalsen vår som ikke var tradisjonell vals. Vi danset etter Kjærlighetsvisa og alle synes det var så flott. Også tror jeg folk vil huske det at det var så fint vær og at folk kunne være ute til langt på kveld (hadde lokaler med stort utearealet).
Gjest Fru Meta Skrevet 9. mai 2003 #3 Skrevet 9. mai 2003 Vel, spesielt og spesielt... Istedenfor vanlig takk for maten sang, hadde vi en sang som heter Pomp and circumstances. Alle gjestene fikk utlevert en papirpose med papirposer, 17. mai tuter, smellbonboner, festremser mm oppi. Dette ble brukt til å lage mest mulig lyd og smell under takk for maten sangen. Alle sto oppreist. Tror dette var noe alle satte pris på. Til og med besteforeldrene tok av og sto og lo. Det var kjempegøy :D En annen ting var at vi kjørte meg om min forlover i full fart ut til festlokalet. Min mann og hans forlover kom dermed alene til festen og alle lurte på hvor i all verden jeg var. Jeg sto i 2. etasje og ventet. Når viseverten satte på Pachelbels Canon in D gikk jeg ned trappen der alle mennene var plassert og ned til min mann som sto klar med en rose og champagne til oss. Han gikk faktisk ned på kne og så satte jeg meg oppå.. Det ble litt stilig.. Det var ment som en sånn kjempeklisje ting :D
Gjest tysk brud Skrevet 9. mai 2003 #4 Skrevet 9. mai 2003 Hei jeg tok med meg en tradisjon fra Tyskland (egentlig fra katholsk kirke, men,men): vi skal ha et bryllupslys, svigerinna har lagt det for oss, med våre navn, bryllupsdato på. Niesa mi skal bære inn lyset. Og min bror og min svigerinne skal lese i kirka dikt om lyset og tenne lyset på etterpå. mvh tysk brud
14062003 Skrevet 9. mai 2003 #5 Skrevet 9. mai 2003 Vi skal ha det vi kaller Jeopardy. Gjestene ankommer feststedet kl 14 og middagen blir servert kl 1630. Vi er hos fotografen i mellomtiden. Det blir servert velkomstdrink og kanapeer til gjestene - sammen med et kort med spørsmål eller svar på. Så må gjestene finne sin kavaler ved å finne matchende svar/spørsmål. Ingen av våre gjester lider av sosial angst (hva jeg har klart å få greie på i alle fall), så dette skal nok gå bra. Herregud, jeg har overlevd en slik seanse tidligere, så dette går bra! Litt spesielt, litt underholdende, litt tidtrøyte og kanskje litt minneverdig.
Amber Skrevet 10. mai 2003 #6 Skrevet 10. mai 2003 Vi hadde en god venninne til å synge Tir na Noir av Vamp i kirken, akkompagnert av gitar. Utrolig nydelig sang, ikke minst er den typisk norsk i motsetning til hva mange velger i dag. De gjorde en kjempejobb, og tror alle ble litt imponert da.
Gjest Tex Skrevet 11. mai 2003 #7 Skrevet 11. mai 2003 Ingen av våre gjester lider av sosial angst (hva jeg har klart å få greie på i alle fall)' date=' så dette skal nok gå bra[/quote'] Ja akkurat som folk roper det ut...... regner med at du kjenner den medisinske bakgrunnen til gjestene dine ganske godt da...?? sier det igjen, jeg hadde reist hjem....
14062003 Skrevet 11. mai 2003 #8 Skrevet 11. mai 2003 Jeg kjenner mine gjester så godt at jeg mener ingen av dem har sosial angst, ja. Tvert i mot må jeg nesten si. :D Vel, det kan være ei av våre gjester som jeg ikke vet hva har, men det er det vel ingen som har. Hun svimer av sånn i ny og ne, prøver å ta selvmord i ny og ne og litt sånn diverse. Hun har imidlertid ikke sagt noe annet enn at hun har epelepsi. Alle våre gjester vet at jeg har angst og vet at dagen blir meget spesiell på grunn av dette.
Gjest Tex Skrevet 11. mai 2003 #9 Skrevet 11. mai 2003 Hvis det hadde vært et bryllup med tyve gjester og jeg kjente alle veeeldig godt skulle jeg vel klart meg.... Men vi skal ha hundre gjester der veldig mange ALDRI ikke en gang har hørt om hverandre, noen kjenner bare to eller tre, og hadde jeg vært gjest i en slik situasjon hadde jeg besvimt på flekken hvis jeg måtte gå rundt å prate med vilt fremmede for å finne bordkavaler. Hadde jeg hatt en god dag hadde jeg nok gjemt meg på do til alle hadde satt seg og lusket min rompe ned på en ledig stol i et ubevoktet øyeblikk senere... Men det betviles...... Men som sagt, tyve gjester som jeg kjenner godt er selvsagt ikke noe problem, kanskje til og med bare hyggelig....
Gjest Tex Skrevet 11. mai 2003 #11 Skrevet 11. mai 2003 Kloke ord fra en tilsynelatende klok kvinne. Lin: dagens rose til deg fra forkvinnen i foreningen " Vi-som-hater-selskapsleker-og-andre-idiotiske-konkuranser-og-rebuser"
lin Skrevet 11. mai 2003 #12 Skrevet 11. mai 2003 he-he, takk! Blir alltid glad for roser(¨,) Og den klubben er jeg gledelig medlem av!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå