Gjest ¤bella¤ Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 (endret) Noen her som har vrt litt rundt i Thailand som kan anbefalle et sted? Ønsker mye strender, men også litt aktiviteter. Trenger ikke være et yrende uteliv, men en bar eller to hadde vært fint. Samt noe utvalg i restauranter, som ikke bør være MC donalds, KFC o.l Gjerne en golfbane eller to Tenkte oss to-tre uker rundt februar 2009. Endret 8. april 2008 av ¤bella¤
gard Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 Hei Dersom du skal til de vanlige plassene som Samui, Phuket, Krabi, Hua Hin etc så må du nok være forberedt på å finne McDonald. Men du trenger jo ikke å oppsøke de meste travle strendene på disse plassene :-) Ellers vil jeg anbefale mange dager i Bangkok...det er en fasinerende by med shopping, mat, severdigheter, natteliv osv. Her er mitt reisebrev fra 2002: http://gardkarlsen.com/thailand2002.htm . Jeg var der ifjor også og jeg jobber enda med reisebrevet fra den turen
Gjest ¤bella¤ Skrevet 8. april 2008 #3 Skrevet 8. april 2008 Hei Dersom du skal til de vanlige plassene som Samui, Phuket, Krabi, Hua Hin etc så må du nok være forberedt på å finne McDonald. Men du trenger jo ikke å oppsøke de meste travle strendene på disse plassene :-) Ellers vil jeg anbefale mange dager i Bangkok...det er en fasinerende by med shopping, mat, severdigheter, natteliv osv. Her er mitt reisebrev fra 2002: http://gardkarlsen.com/thailand2002.htm . Jeg var der ifjor også og jeg jobber enda med reisebrevet fra den turen Jeg behøver absolutt ikke dra de vanligste steden. Er vedlig glad i å reise utenom den største turismen, så om du har noen gode forlag tar jeg de gladelig i mot.. Skal lese reisebrevet ditt jeg
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2008 #4 Skrevet 9. april 2008 Hei. Har vært på Ko Lanta to ganger....deilig øy! Anbefaler og noen netter på Ko Ngai. Har vært 4 ganger i Ao Nang...men desverre syns eg Ao nang har blitt overbefolket og mistet mye av sjarmen og roen...men fine strnder i området som feks. Railey. Nå skal vi snart til thailand igjen...og denne gangen skal vi prøve Ko Chang og øyene rundt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå