Gjest Gjest Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 Og hvor lenge var dere sammen før det ble slutt?
Gjest Gjest Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 Her spørres det etter det mest utroligste.Da jeg var fjortiS,var jeg sammen med en i ca 1mnd. Kjærlighetssorgen varte i ca 2 timer... Da var det på neste "offer"
Gjest Guest_88 Skrevet 8. april 2008 #3 Skrevet 8. april 2008 Det kommer nok også mye på hvordan forholdet var og hvorfor det ble slutt. Jeg var sammen med min første i over 3 år, fra jeg var 15 til 18. Er nå 20, og snart 2 år siden det ble slutt - men jeg savner henne fortstatt helt utrolig mye! Forholdet ble slutt fordi vi begge savnet spenning, og ikke klarte å skape den sammen - tross veldig mange forsøk. Vi oppførte oss rett og slett som et gammelt ektepar i en alder av 18, noe vi fant ut at ingen av oss ville. Jeg har "tatt steget videre" med 3 forskjellige etter bruddet, det fungere alltid bra i starten når jeg var betatt - men ingen ting viser seg å være som det jeg en gang hadde! Så nå har jeg funnet ut at jeg må bare ligge lavt i terrenget til jeg kommer over henne før jeg prøver noe nytt.
Teriyaki Skrevet 8. april 2008 #4 Skrevet 8. april 2008 Min første kjæreste var jeg sammen med i litt over to mnd. Brukte to uker på å komme over det værste, men slet litt etterpå også. Derimot hvis det hadde blitt slutt med nåværende kjæreste, så hadde jeg tatt det myyye tyngre. Vi har snart vært sammen i åtte måneder, og har et flottere forhold enn det jeg og eksen hadde.
Gjest Sorte Orm Skrevet 8. april 2008 #5 Skrevet 8. april 2008 rundt 5 miutter har aldri hatt problemer med og komme over noen.
Buster Skrevet 8. april 2008 #6 Skrevet 8. april 2008 Selv har jeg nok brukt noen måneder på å skulle få den ene helt ut av systemet, men hadde allerede etter noen uker ikke mer "gode" tanker om henne. Når et forhold avsluttes grunnet utroskap så har jeg ikke noe ønske om å skulle fortsette å holde kontakten med vedkommende, så det har jeg heller ikke gjort. HAr fremdeles ikke snakket med henne siden den dagen jeg flyttet ut for en del år siden, enda vårt forhold varte i nesten syv år.
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2008 #7 Skrevet 9. april 2008 Har kun hatt en å komme over. Det tok et sted mellom et og fire år. Vi var aldri sammen.
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2008 #8 Skrevet 9. april 2008 Ungdomskjæresten var jeg sammen med fra jeg var 15 år til 21. Det tok meg ett år å komme over det. Ekssamboer og far til ungene mine tok det meg fundt et halvt år.
Pokahonta Skrevet 9. april 2008 #9 Skrevet 9. april 2008 Min første kjæreste.. rundt et halvt år. Mitt livs største kjærlighet... holder fremdeles på å jobbe gjennom det. 7 mnd etterpå.. Blir mere levelig, men tar tid. Det skal ta tid når man virkelig har elsket tror jeg..
Milly:) Skrevet 9. april 2008 #10 Skrevet 9. april 2008 Noen uker, kanskje en måned. Tror det har mye å si at jeg var ganske ferdig med forholdet den siste tiden vi var sammen.
Cienna Skrevet 9. april 2008 #11 Skrevet 9. april 2008 Hmmm....min første kjærlighet...jeg var 14 og det varte i 3 MND!!!! Da det ble slutt gråt jeg i 4 uker, sørget i 2-3 mnd...gikk ned 15 kilo. Etter det så har jeg aldri hatt kjærlighetssorg....frustrasjon; ja...sorg...nope...
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2008 #12 Skrevet 9. april 2008 Det har vært mye frem og tilbake mellom oss, men jeg har til dags dato, to år etter bruddet, ikke kommet over han. Har derfor satset alt på å vinne han tilbake, og gjøre mitt for at det ikke blir slutt denne gangen. Noen ganger må man vel kanskje svelge noen kameler hvis man vil få ting til å fungere!
Gjest Gitte Skrevet 9. april 2008 #13 Skrevet 9. april 2008 Vi var sammen i ca 4 år. Var over han omtrent når jeg slo opp. Hadde vært så mye som ødela alle følelser i tiden før det endelige bruddet så jeg hadde aldri kjærlighetssorg..
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2008 #14 Skrevet 9. april 2008 Det er vel ikke så rart at det er greiere å komme over et forhold der man er den som gjør det slutt...
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2008 #15 Skrevet 9. april 2008 Det har vært mye frem og tilbake mellom oss, men jeg har til dags dato, to år etter bruddet, ikke kommet over han. Samme her
Ulva Skrevet 9. april 2008 #16 Skrevet 9. april 2008 me var sammen i nesten 3,5 år, eg var ferdig med han lenge før det blei slutt, men eg håpte litt ting sku ordne seg og blei derfor i forholdet.
Inwe Skrevet 9. april 2008 #17 Skrevet 9. april 2008 Min første og eneste tok meg vel 2 mnd, litt frem og tilbake, kom ann på om vi var venner eller ikke. Vi var sammen i 1,5 år, men var endel problemer etterpå. Agresive problemer, for å si det sånn!
Suzy Skrevet 9. april 2008 #18 Skrevet 9. april 2008 Så forskjellig det der... En er det snart ti år siden jeg var sammen med i ca ett år, og han er jeg nesten ikek over enda - siste eks var jeg samboer meg i seks år og han kom jeg over på noen måneder.
Gjest lissi32 Skrevet 9. april 2008 #19 Skrevet 9. april 2008 Min første kjæreste.. rundt et halvt år. Mitt livs største kjærlighet... holder fremdeles på å jobbe gjennom det. 7 mnd etterpå.. Blir mere levelig, men tar tid. Det skal ta tid når man virkelig har elsket tror jeg.. Ja kommer til å ta et år her:(
Pokahonta Skrevet 9. april 2008 #20 Skrevet 9. april 2008 Ja kommer til å ta et år her:( Faen at det skal være sånn da!!!! Bare å skrive om du trenger å lufte det!!! I am just one step ahead!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå