Gå til innhold

Jenter kan gi menn hjerneskade

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Min naturfaglærer på skolen påstår at hvis en gutt/mann er alene med 10 eller flere jenter i samme rom så rissikerer gutten å få store hjerneskader på grunn av at jenter sender ut signaler og når de blir mange nok jenter så kan de signalene ødelegge hjernen til en mann.

Det er da nøtt til å være tull, eller? Jeg har ikke funnet noe på nettet om det, men læreren min påstår det hardnakket. Det er vell tull? Noen her som har hørt noe om det?

Jeg vet ikke hva jeg skal tro.

Videoannonse
Annonse
Gjest Frk Åberg
Skrevet

Det høres ut som han har det gøy med å tulle med dere.

Skrevet

Var det første april??? Vel, er vi kvinner ganske så fantastiske, men...

:skratte:

Gjest Gjest
Skrevet

Det var ikke første april. Han har sagt det siden nyttår.

Skrevet
Det var ikke første april. Han har sagt det siden nyttår.

Da er han nok enten hjerneskadet selv, eller så bare tuller han.

Gjest Gjest
Skrevet
Min naturfaglærer på skolen påstår at hvis en gutt/mann er alene med 10 eller flere jenter i samme rom så rissikerer gutten å få store hjerneskader på grunn av at jenter sender ut signaler og når de blir mange nok jenter så kan de signalene ødelegge hjernen til en mann.

Det er da nøtt til å være tull, eller? Jeg har ikke funnet noe på nettet om det, men læreren min påstår det hardnakket. Det er vell tull? Noen her som har hørt noe om det?

Jeg vet ikke hva jeg skal tro.

Dette har du nok funnet opp heeelt av deg selv, er du redd for jentelus også? :sprettoy:

Gjest Gjest-M-
Skrevet

Hvordan skulle det gå med gutter i barnehagen og skolen hvis dette var sant? Der er de jo omgitt av jenter/kvinner hele dagen, så sånn sett er vel alle menn hjerneskadet...

Eller kanskje det bare er voksne menn som blir hjerneskadet av mange kvinner på en gang, og ikke små gutter/tenåringer...?

Dette må undersøkes nærmere, syns jeg..... :ler:

Skrevet

Jeg tror nok han har vært med for mange jenter.. :ler:

Skrevet (endret)

Selvfølgelig blir gutter litt hjernedøde med alt for mange jenter rundt dem, spesielt da de har litt for mye hormoner. Men det er ikke varige skader da. :ler:

Endret av mrs_bond
Skrevet

At gutter ofte blir tilnærmet hjerneskadde når de er alene med mange jenter stemmer forsåvidt, men årsakene er ikke utpreget kliniske i natur.

Gjest Sorte Orm
Skrevet

jeg har vokst opp med 5 søstre eller gjelder det bare når man ikke er i slekt med jentene...

uansett så tror jeg kanskje skolen din burde få seg en lærer som vel har peiling

Skrevet
uansett så tror jeg kanskje skolen din burde få seg en lærer som vel har peiling

Eller elever som er bedre til å skille mellom spøk og alvor...

Gjest Sorte Orm
Skrevet
Eller elever som er bedre til å skille mellom spøk og alvor...

det å !

Skrevet
det å !

Weeee... vi er enige... kryss i taket!

Skrevet

Og min naturfagslærer sa at hvis alle i Kina hoppet samtidig,vil jorda

gå ut av bane :hoho:

Gjest Gjest
Skrevet

Er ikke gutter hjerneskada fra dag èn da? Jepp.. Henger etter i skole og utdanning. Noe må det skyldes.

Skrevet
Er ikke gutter hjerneskada fra dag èn da? Jepp.. Henger etter i skole og utdanning. Noe må det skyldes.

Ikke hjerneskadet, bare litt trege i oppfattelsen..

Gjest Sorte Orm
Skrevet
Ikke hjerneskadet, bare litt trege i oppfattelsen..

hva jeg forstår ikke

Skrevet
hva jeg forstår ikke

Slipp den der dama du driver og klår på, så går det nok bedre... Menn kan nemlig ikke gjøre mer enn en ting om gangen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...