Gå til innhold

Musikk i kirka (Gjøvikområdet)

Anbefalte innlegg

Gjest Sniker
Skrevet

Hei. Min mor skal gifte seg, og som en del av bryllupsgaven tenkte min bror og jeg at vi kunne ordne med f. eks. ei som sang i kirka. Men dette skal skje på Gjøvik og vi bor et stykke unna... Derfor lurte jeg på om det er noen som har gode erfaringer med noen sangere i Gjøvikområdet? Er litt "risky" og bare ringe noen utifra en annonse, også synger vedkommende helt j****.... Blir litt av en bryllupsgave... :fnise:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Jeanette_*
Skrevet

Hei! Er det kvinnelig eller mannlig voksalist du skulle hatt da? Jeg vet om ei som er veldig flink til å synge ihvertfall. Ingvild Pedersen, men tror hun kan være veldig dyr. Ellers vet jeg om en annen som er virkelig flink, og jeg har link til hjemmesiden hennes. Hun har sunget i mange bryllup i Gjøvikområdet.

http://www.heidishow.no/mamboheidi/

Gjest *Mim*
Skrevet

Tenkte på Ingvild Pedersen jeg også. Hun har en flott stemme!

Skrevet

Knut Ander Sørum (han som vant grand prix for noen år siden. kjent fra beat for beat, og singin bee) holder til i dette området.

han er kjempeflink :) tror han tar 2500 for sånne oppdrag.

si ifra om du er interessert, så kan jeg finne kontaktopplysninger. når er bryllupet forresten^?

Skrevet

Knut Anders er kjempeflink!! :)

Skrevet

Ingvild Pedersen er kjempeflink, men har hørt hun tar mellom3-3500 kr for å synge i kirka.. det er jo ganske mye, men folk betaler nå det.

Ellers så er det EVA STENDE, hun er flik, å hun tar 2000.

Gjest Sniker
Skrevet

Takk for svar. Bryllupet står den 10. mai, så det er sikkert for seint å leie noen uansett. Vi må nok satse på noen som ikke er så kjent som Ingvild og Knut Anders, tenkte det bare skulle være en liten overraskelse fra barnebarna.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...