Gå til innhold

50 ting jentene gjør feil

Fremhevede innlegg

Gjest Baby baby baby
Skrevet (endret)

Jenter, det er flere beskrivelser av hva vi gutter gjør feil i senga. Så her kommer det en guide hvor dere er i lyset.

Den er riktig nok på engelsk, og det er ikke jeg som har skrevet denne, men poster den her så dere kan se ;D

Liten rettledning, ikke noen sure miner nå ;P

The Politics of Fucking

aka 50 Mistakes Women Make When Having Sex.

written by The TweekerChick...

1. Assuming he can get a raging hard on when it suits you. Contrary to popular belief, men can't just flip a switch and get it up because you decided to stop being a frigid bitch. Getting it hard is your job. I suggest you figure it out.

Sitatet er forkortet iht. Kvinneguidens regler. Trille (mod)

Endret av Trille
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Morsom lesning. :>

... Og noen kommer garantert til å bli fornærmet eller indignert.

Skrevet
Morsom lesning. :>

... Og noen kommer garantert til å bli fornærmet eller indignert.

Hehe, ja det tviler jeg ikke på :P

Syntes det var gøy jeg! selv om det ikke akkurat var noe nytt..

Skrevet
3. Leaving him responsible for your orgasm. You know what gets you off. Tell him. If you don't, it's your own fault when he's snoozing and you're all wound up.

7. Being selfish in bed. Regardless of the shit that Cosmo forces down our throats, sex is NOT just about us. Get over it.

Jeg kom ikke så veldig langt, men selvmotsigelser som overnevnte sitater gjør meg svært forvirret. :klø: :)

Gjest Gjest
Skrevet

Stakkars kvinne-hatende menn...:Gjesp: .

Det går ikke an med den beste velvilje å ta dette seriøst, den største feilen må være å havne til sengs med en type som utover i akten krysser av på en liste

Skrevet
Det forandrer ikke noe som helst, det er fremdeles menns uttalelser.

Hvorfor uthever du den delen av innlegget som ikke har noe med hvem sine uttalelser det er å gjøre?

Og nei, det er fremdeles ikke menns uttalelser når det er skrevet av en kvinne. Menns sannsynlige tanker i forhold til de femti punktene som finnes i listen over ting menn gjør feil (linket til i blagen hennes), derimot...

De "kvinnehatende mennene" som skal ha skrevet denne listen finnes ikke - i verste fall er forfatteren en kvinnehatende kvinne. Det gir jo ikke så mye mening, med mindre hun lider av en eller annen form for selvhat. Og det tror jeg ikke hun gjør.

Kan du ikke bare le av det (listen er tross alt satirisk i tillegg til praktisk) i stedet for å legge masse arbeid i å bli fornærmet? :>

Gjest Gjest
Skrevet
Hvorfor uthever du den delen av innlegget som ikke har noe med hvem sine uttalelser det er å gjøre?

Og nei, det er fremdeles ikke menns uttalelser når det er skrevet av en kvinne. Menns sannsynlige tanker i forhold til de femti punktene som finnes i listen over ting menn gjør feil (linket til i blagen hennes), derimot...

De "kvinnehatende mennene" som skal ha skrevet denne listen finnes ikke - i verste fall er forfatteren en kvinnehatende kvinne. Det gir jo ikke så mye mening, med mindre hun lider av en eller annen form for selvhat. Og det tror jeg ikke hun gjør.

Kan du ikke bare le av det (listen er tross alt satirisk i tillegg til praktisk) i stedet for å legge masse arbeid i å bli fornærmet? :>

Ja , det er nok en kvinne i en manns kropp som har skrevet det.

Ta det helt med ro , jeg fornærmet ikke intelligensen min med å lese listen, kanskje en annen dag hvis jeg trenger noe lett underholdene..

Gjest Baby baby baby
Skrevet
Jeg kom ikke så veldig langt, men selvmotsigelser som overnevnte sitater gjør meg svært forvirret. :klø: :)

Men det å vise, og fortelle hvordan man hjelper til med å få en orgasme, er da ikke det samme som å være så veldig egoistisk hele tiden?

Skrevet
Men det å vise, og fortelle hvordan man hjelper til med å få en orgasme, er da ikke det samme som å være så veldig egoistisk hele tiden?

Nei, nei. For all del. Det var ment som en morsom kommentar, siden innlegget i seg selv var temmelig morsomt.

Gjest StockDama
Skrevet

Slike lister er underholdning.

Om det er liste om hva kvinner eller menn gjør feil når de puler, går på date, skal møte familien og bladibla...er da ingen som tar dette seriøst? =D

Skrevet
Slike lister er underholdning.

Om det er liste om hva kvinner eller menn gjør feil når de puler, går på date, skal møte familien og bladibla...er da ingen som tar dette seriøst? =D

Helt enig :jepp:

Jeg synes det var underholdende på grunn av måten det var skrevet på, og et og annet poeng var det sikkert der, men hvis noen begynner å ta det seriøst og å bruke dette som enn "sjekkliste" så blir det litt tåpelig.

Skrevet

Ble for langt å lese for meg på denne tiden :fnise:

(grunnen er bare min fantastiske forståelse av skriftlig engelsk)

Skrevet

Hvorfor blir slike lister laget?

Tar noen dem seriøse?

Skrevet
Hvorfor blir slike lister laget?

Tar noen dem seriøse?

Fordi noen har for mye fritid..? (Bruk den i senga i stedet!)

Næh.. det er jo bare morsomt :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...