Gjest yeye Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 Hva synes dere om å være "hard to get" i kjæresteforhold? Var litt avventende i begynnelsen, da var han helt med på det, og jeg fikk meldinger hele tiden. Nå er vi sammen, og jeg skriver mer meldinger enn han. I tilegg sier han at han ikke kan se meg hele uken fordi han skal være med kompiser. Når vi er sammen dukker han alltid opp sent. Han sier han er glad i meg, og virker sånn og... Men er lei av å være tredje prioritet. Råd?
Gjest Britt Banditt Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 Dette er typisk mange gutter tror jeg. Så fort "jakta" er over så er man ikke så interessant mer. Evt. tror de at da trenger vi ikke så mye oppmerksomhet, for vi er jo allerede på kroken
Gjest StockDama Skrevet 8. april 2008 #3 Skrevet 8. april 2008 Dette er typisk mange gutter tror jeg. Så fort "jakta" er over så er man ikke så interessant mer. Evt. tror de at da trenger vi ikke så mye oppmerksomhet, for vi er jo allerede på kroken Time to unhook yourself then. Få han til å jobbe for oppmerksomheten igjen...virk distansert, prøv å ikke bry deg. Kanskje han skjerper seg.
Gjest yeye Skrevet 13. april 2008 #4 Skrevet 13. april 2008 Time to unhook yourself then. Få han til å jobbe for oppmerksomheten igjen...virk distansert, prøv å ikke bry deg. Kanskje han skjerper seg. Takk for svar! Har prøvd det nå en liten stund, og ser ut som om det hjelper litt. Synd det skal være sånn bare..føler meg litt distansert av det. Venninnene mine sier til meg at det ikke skal ha noe å si hvem som tar kontakt når, og hvor mye når man er kjærester. Føler meg allikevel bundet av reglene fortsatt....blir nesten kvalm hver gang det er jeg som må sende melding. Ikke noe hyggelig å være sammen med noen da akkurat...
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2008 #5 Skrevet 13. april 2008 Takk for svar! Har prøvd det nå en liten stund, og ser ut som om det hjelper litt. Synd det skal være sånn bare..føler meg litt distansert av det. Venninnene mine sier til meg at det ikke skal ha noe å si hvem som tar kontakt når, og hvor mye når man er kjærester. Føler meg allikevel bundet av reglene fortsatt....blir nesten kvalm hver gang det er jeg som må sende melding. Ikke noe hyggelig å være sammen med noen da akkurat... Han har jaktet på deg, siden han var mer med på det fra starten. Nå vil han sikkert føle at du gidder å jakte på han også. Han trenger sikkert oppmerksomhet på samme måte som deg. Give it to him
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå