foolish Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 Jeg skjønner ingenting..! Jeg har vasket en vask med hvitt nå.. Og noen av klærne har fått slike mørke merker på seg.. Noen som vet hva det kommer av?
foolish Skrevet 8. april 2008 Forfatter #2 Skrevet 8. april 2008 (endret) http://img171.imageshack.us/img171/5481/cimg5277ak6.jpg img-tagger fjernet. Reglene. Arwen (mod) Endret 9. april 2008 av Arwen
Gjest Page Skrevet 8. april 2008 #3 Skrevet 8. april 2008 Har tøyet ligget på et litt støvete gulv? Da blir det sånn.
Gjest caska Skrevet 9. april 2008 #4 Skrevet 9. april 2008 http://img171.imageshack.us/img171/5481/cimg5277ak6.jpg img-tagger fjernet. Reglene. Arwen (mod) Akkurat slike flekker har jeg også fått på klærne nå i det siste! Her har de ikke ligget på støvete gulv, iallfall. Hva KAN dette være??
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2008 #5 Skrevet 10. april 2008 Hvis du vasker klærne på nytt, er flekkene der da (og på samme sted)? Jeg bruker billig vaskepulver, og den "guffa" jeg renser ut av maskinen nederst (ved lo-filteret) har sånn farge. Mellomgrått. Kan du kanskje trenge å rense lofilter og inni gummipakningen rundt vaskemaskindøra?
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2008 #6 Skrevet 10. april 2008 Flekkene er der fortsatt etter vask, de har liksom festet seg... Skal prøve å rense i kanten på trommelen.
foolish Skrevet 12. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 12. april 2008 Takk moderator! Det ble jabla stort og greier..Sorry! Men nei.. klærne har ikke ligget på gulvet! Men jeg skal se hva jeg får til.. Takk for tips! Gjest: Kan du fortelle om det ble noe bedre?
Gjest en annen gjest Skrevet 13. april 2008 #8 Skrevet 13. april 2008 Det kan ikke ha vært noen fargede detaljer på noen klær som har farget litt av på resten av tøyet når det ble liggende krøllet i vaskemaskinen?
Gjest Tredje gjest Skrevet 13. april 2008 #9 Skrevet 13. april 2008 Har opplevd det samme noen ganger, uten å ane hva det skyldes! Har vasket omigjen, prøvd flekkfjerner og klorin, men flekkene har ikke forsvunnet (blå-grå flekker) Endte opp med å kaste plaggene.
Gjest lijohn Skrevet 22. april 2008 #10 Skrevet 22. april 2008 Har opplevd det samme noen ganger, uten å ane hva det skyldes! Har vasket omigjen, prøvd flekkfjerner og klorin, men flekkene har ikke forsvunnet (blå-grå flekker) Endte opp med å kaste plaggene. Jeg brukte kokevask for lite, og såperester kalk og skitt, ble liggende i slangen på maskinen og lagde striper og flekker på det hvite tøyet. Kjører maskinen på 90 grader 1 gang i uken, for å rense opp, også uten tøy, hvis jeg ikke har noe. Har ikke hatt problemet siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå