Gå til innhold

Du - en danseløve?

Hvem er du på dansegulvet?  

1 stemme

1. 1. Hvem er du på dansegulvet?

• Jeg danser innimellom, og fikser det ganske bra
      4
    • Jeg elsker å danse, og er ganske god!
      15
    • På dansegulvet blir jeg fort "midtpunktet"
      0
    • Jeg hater å danse!
      2
    • Danse, ja! Jeg er Michael Jackson!
      0
    • Jeg liker å danse, men er ikke spesielt god
      5

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du en danseløve? Kaster du deg ut på dansegulvet med en gang sjansen byr seg, eller er du den som må dras med ut? Føler du at du er "oppdatert" på "dagens dans", eller henger du igjen på de danse-trinnene som var "hot" for mange år tilbake?

Jeg ELSKER å danse, men det som er rart... Jeg har alltid følt at jeg har hatt en viss "peiling" og vært oppdatert på "dagens trinn". Men nå begynner jeg å føle at jeg kanskje ikke er det allikevel... :ler: . Kanskje jeg begynner å bli gammel. Når jeg ser på en 20-åring som danser, kan jeg tenke både "Det der ser jo bare fryktelig dumt ut" eller "Du får ikke MEG til å danse sånn".

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når det gjelde danseglede, så er det ingenting som kommer opp mot gleden av å danse swing med en partner som matcher bra.

Skrevet
Når det gjelde danseglede' date=' så er det ingenting som kommer opp mot gleden av å danse swing med en partner som matcher bra.[/quote']

Har så lyst til å danse swing. Ser så lett ut. Og ikke minst gøy!!!

Skrevet

Elsker å danse!! Har alltid gjort det, og håper jeg alltid kommer til å gjøre det.

som liten var det gammeldans, som tenåring ble det disko og nå danser jeg line dance og har skrekkelig lyst til å lære meg både rock-swing og flamenco og salsa og stepp!!

Men har litt for liten tid og litt rotet økonomi til å klare å starte på atl det andre i tillegg til linedancen akkurat nå.

Danser syv timer i uka + gjerne to til tre helgedager i mnd, og da sitter jeg ALDRI!!! Det er konstant dansing hele kvelden, og det er bare såååå deilig og gøy!!

Skrevet

Fikser det vel ok når jeg først skal, men er ikke noe John Travolta....... :ler:

Skrevet

digger å danse, tar helt av på det. og innbiller meg at det ikke kan se helt epileptisk ut fordi det har skjedd så mange ganger at fremmede har kommet bort og fortalt at de må bare si det, at de syns jeg danser så bra... alltid veldig gøy!

Gjest Samara
Skrevet

Jeg elsker også å danse :D

Jeg har fått høre at jeg er flink... Tenker egentlig ikke så mye på om det ser fint ut da, bare på å ha det gøy, nyte musikken og samværet med andre :)

Har gått på dansekurs i utlandet, der lærte jeg meg salsa og merengue. Elsker latinsk dans. Har blitt flink til det med hoftevrikking. :blunke: Liker også diskodans. I fjor lurte jeg kjæresten min med på svingkurs. :D

Gjest Samara
Skrevet

Ellers så kan jeg vel si at avataren min burde si det meste :blunke:

Skrevet

HATER og danse.... Mer er det vel ikke å si om det.....

Danset ganske mye før, men nå... Å nei!! :wink:

Skrevet

Har alltid lyst å danse når jeg hører bra musikk, men pga bekkenplager er ikke det så veldig lurt å danse for mye. Tror ikke jeg er flink å danse, men etter et par glass med noe sterkt synes jeg selv at jeg er helt suuper til å danse!! :ler:

Skrevet

ELSKER å danse. Er heller ingen "proff".

Danse swing er gøy.......*løper bort til Sandman og neier dypt men jeg spør: Skal vi danse?*

Bevege seg til musikk er for meg lystbetont! Sku' bare ønske jeg var i litt bedre form så hadde jeg "holdt ut" lenger.

Men - om jeg dør på et dansegulv - ja da dør jeg lykkelig! :ler:

Skrevet

Er en av dem som elsker å danse, men da er det sammen med venner og ikke pardans som er tingen. Har veldig lyst til å dra med meg kjæresten på et salsa-kurs, men han danser helst ikke, så det blir nok ikke lett. Er mest opptatt av å ha det gøy når jeg danser og er mest glad i "showdans"/discojazz og ikke kun vrikking på rumpa og frem og tilbake med bena, hvis dere forstår hva jeg mener??? Men skal visst være ganske god på vrikking på rumpa også :ler:

ringblomst - som fikk lyst til å danse nå...

Skrevet

Er ikke så glad i å danse hvis jeg er ute en lørdagskveld.

Kan danse litt jive, chachacha, vals, quickstep etc og har særlig sans for chachacha! Syns det er veldig morro å danse med en partner som faktisk KAN føre! Når jeg flytter til Oslo så håper jeg at kan fortsette å danse der.

Skrevet

Jeg elsker å danse!

Skulle ønske noen ganger at jeg hadde valgt den veien og søkt meg på Bårdar eller noe sånt.

Nå kommer vel prolapsen med første buss hvis jeg prøver å sprette littegrann. :roll:

:gammal:

Gjest Mzfire
Skrevet

Jeg elsker å danse, hva mer skal jeg si? Det er livet :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...