Gjest Gjest_Frøken Pusekatt_* Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 Hei Jeg har kjøpt all verdens gaver til min kjære type, blant annet klær, CD-er, laget scrapbooking, skrevet brev, gitt påskeegg, gitt ham bilder,laget personlig filmer osv. Litt vanskelig å komme på flere nye ideer, selvfølgelig kommer det helt han på gutten , men hvis noen som har andre ideer , skriv her:) Setter stor pris på alle svar På forhånd takk <3
Gjest bærremæ Skrevet 8. april 2008 #3 Skrevet 8. april 2008 Gi han deg selv i noe han drømmer om.. Jeg ga annen min meg selv som sykepleier på 30 årsdagen, han ble knallfornøyde! Bestill f.eks. kostymer på nett, sett sammen vanlige klær til å bli noe, eller som jeg gjorde, sy selv.
Gjest Venetia Skrevet 8. april 2008 #4 Skrevet 8. april 2008 En reise hadde jo vært supert. Eller skriv en sang om du klarer, og syng den for han eller spill inn i studio om du har råd (og ikke er tone-døv). Siden du har gitt mange personlige gaver fra før kan du jo fokusere litt på ting han er interessert i. Som f.eks pokersett, abonnement på blader, fotballutstyr/sesongkort, pcspill, GPS osv. Alt kommer jo an på hva han liker.
Gjest Chrissy82 Skrevet 9. april 2008 #5 Skrevet 9. april 2008 Bestille en reise.. trenger ikke være noe dyrt.. en weekend tur til en storby i Norge eller utenfor Norge.. Hvis det er noe han er spesielt interessert i av sport osv.. gi han sånne ting.. gi konsert eller teaterbilletter.. Det finnes mange bra gaver å gi en mann!
Gjest jente37 Skrevet 9. april 2008 #6 Skrevet 9. april 2008 Hei Jeg har kjøpt all verdens gaver til min kjære type, blant annet klær, CD-er, laget scrapbooking, skrevet brev, gitt påskeegg, gitt ham bilder,laget personlig filmer osv. Litt vanskelig å komme på flere nye ideer, selvfølgelig kommer det helt han på gutten , men hvis noen som har andre ideer , skriv her:) Setter stor pris på alle svar På forhånd takk <3 Jaha. Dette høres jo flott ut. Men hva gjør han for meg i retur...?!
Gjest jente37 Skrevet 9. april 2008 #7 Skrevet 9. april 2008 Jaha. Dette høres jo flott ut. Men hva gjør han for meg i retur...?! "deg"skal det selvsagt stå :gjeiper:
Gjest Gjest_Frøken Pusekatt_* Skrevet 9. april 2008 #8 Skrevet 9. april 2008 Å han gjør masse for meg i retur du Jeg har fått brev, får masse fine mld og kommentarer daglig, fått klær/sko, smykker, fine romantiske kvelder m lys / mat <3, leketøy osv hehe :rødme: Skal ikke klage, han er en flink og omsorgfull kjæreste <3 Den beste gaver er at han sier at han elsker meg og at han gjør meg lykkelig :love: Btw setter pris på flere svar Takk for alle svar, svært hyggelig ^^
Gjest antigartner Skrevet 9. april 2008 #9 Skrevet 9. april 2008 Gi ham opplevelser! Konsertbilletter. Billetter til en eller annen forestilling. Picnic i skogen/parken/på stuegulvet (hvis været er dårlig). Deg selv i et antrekk han har drømt om, som noen andre også nevnte. Mulighetene er mange
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 10. april 2008 #10 Skrevet 10. april 2008 Lydbok! Kjæresten min fikk det til jul, og han ble helt hekta. Også er det veldig koselig å høre sammen, prate om det vi har hørt osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå