Gå til innhold

SIMS 2 hvordan laste ned ekstrating fra nettet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har to døtre som har helt dilla på The Sims 2 og har lyst til å laste ned diverse ekstrating fra nettet. Dette har de ikke helt fått til å fungere. Er det noen som har gjort dette og som kan gi en forklaring på hvordan vi skal gå fram?

Hvis noen har gode tips til hva og hvor det kan lastes ned så blir jeg veldig glad for det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

www.modthesims2.com er en veldig bra side. Alt er gratis. Du må registrere deg som en bruker, og går deretter på Download-delen og blar gjennom og plukker ut det dere finner.

Det som blir lastet ned derfra, kommer som en -zip eller annen type pakket fil. Den må pakkes ut (noe PCen gjør automatisk når du dobbeltklikker på den nedlastede filen) og legge den i Sim2/Downloads-mappen der spillet ligger. Om jeg har husket alt riktig. Det står uansett forklart på selve siden. :)

Gjest Britt Banditt
Skrevet

Den mappa som Tabris snakker om ligger i Mine Dokumenter / EA Games / The Sims 2 / Downloads. Legger du den under programfiler osv. vil ikke det du har lastet ned fungere.

Hvis det ikke eksisterer en mappe som heter Downloads der (gjør ikke alltid det), så er det bare å opprette en og legge filene der etter de er pakket ut (last ned winrar hvis dere ikke har, så dere får pakket de ut).

Skrevet

Takk for hjelpen Tabris og Britt Banditt :blomst:.

Den mappa som Tabris snakker om ligger i Mine Dokumenter / EA Games / The Sims 2 / Downloads. Legger du den under programfiler osv. vil ikke det du har lastet ned fungere.

Hvis det ikke eksisterer en mappe som heter Downloads der (gjør ikke alltid det), så er det bare å opprette en og legge filene der etter de er pakket ut (last ned winrar hvis dere ikke har, så dere får pakket de ut).

Det var akkurat det som skulle til. Filene lå på helt feil plass.

Skrevet

Ingen problem. Gøy med Sims 2. :Hehe:

Skrevet
Ingen problem. Gøy med Sims 2. :Hehe:

Nå har jeg installert Sims2 + en haug med utvidelsespakker på min pc-også. Jeg er bare redd for at det kan bli farlig vanedannende :sjenert:.

Skrevet

Ja, når du har både utvidelsespakker og nedlastede ting så er det stor fare for det, ja...

:Hehe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...