mysan Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 På min selvangivelse for 2007 har jeg i pkt 2.1.1 noe som heter skattepliktig del av forsikringer, som jeg aldri kan huske å ha hatt tidligere, med en sum på 1633,-. Noen som vet hva dette er? ...hmmm... er det rett og slett fordi jeg hadde en pensjonsforsikring eller hva det nå var i min forrige jobb? Men så stor sum etter kun 3mdr i 2007?
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 Jeg har skattepliktig sum av forsikringer på rundt 12 000 i fjor, så synes ikke det var så mye hos deg. Men vet det ligger veldig høyt hos min arbeidsgiver.
Sol79 Skrevet 9. april 2008 #3 Skrevet 9. april 2008 Min arbeidsgiver betaler en helseforsikring som er skattepliktig. Sikkert noe lignende du får.
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2008 #4 Skrevet 9. april 2008 Det kan være flere forsikringer. Individuell pensjonsforsikring er skattepliktig, det er også ulykkesforsikring, livsforsikring og dekning av yrkesskadeforsikring utover pliktdelen. Men dette bør du finne på lønnsslipper og LTO.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå