Gjest Gjest_Ellen_* Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 I dag skulle jeg ha kjøretime igjen, og fikk sms fra kjørelører 1 1/2 time før timen om at han ikke rakk det.. Dette er 4. timen på rad han avlyser sånn på sms nesten rett før timen (har hatt 2 med han før). Synes det er så useriøst! Jeg ringte han opp igjen, og han foreslo at at vi kunne ha time neste uke igjen. Jeg synes egentlig jeg burde ha fått en kompensasjon, men er usikker på om jeg har rett til det? Hva kan jeg gjøre når det er sånn? Har jo kjøpt en pakke, så er jo på litt bundet. Har egentlig lyst til å ringe til kjøreskolen og si at jeg synes det er dårlig, men vinner jeg noe på det bortsett fra at læreren blir sur på meg til neste time?? Tror det er flere som har vært borti dette Er vel et kjent problem.... Noen tips?
Gjest Gjest Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 Kompensasjon tror jeg ikke du har rett på, du har jo ikke tapt annet enn eventuelt litt tid. Jeg har opplevd noe av det samme, og har full forståelse for at det er irriterende! Det du kan gjøre er å kontakte kjøreskolen og be om en ny kjørelærer, som faktisk har tid til å gjøre den jobben han faktisk har tatt på seg å gjøre.
~Mocca~ Skrevet 8. april 2008 #3 Skrevet 8. april 2008 Om f.eks lege eller tannlege avlyser så får vi ikke noe kompensasjon fra de, så det får du nok ikke fra kjørelæreren din heller. Jeg ville byttet lærer eller byttet skole.
Gjest lillebøll Skrevet 8. april 2008 #4 Skrevet 8. april 2008 Ville ringt og klaget og bedt om ny kjørelærer.
Buster Skrevet 9. april 2008 #5 Skrevet 9. april 2008 Ja her er det bare å bytte ut kjørelæreren eller aller best hele skolen med en annen. Slik som du blir behandlet er både useriøst og fryktelig irriterende
Gjest Gjest_Ellen_* Skrevet 9. april 2008 #6 Skrevet 9. april 2008 Ok, men jeg har jo kjøpt pakke, så er jo litt bundet og har allrede begynt på det obligatoriske.. Jeg vet ikke om man vinner så mye på å ringe og klage til kjøreskolen egentlig? Eneste som skjer da er vel at læreren blir snakket til, og at han vil mislike meg fremover....og det er jo ikke noe hyggelig. Prøver å si noe til han neste time,jeg. Hvis han avlyser enda engang, så blir jeg nødt til å bytte lærer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå