Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og kjæresten har vært sammen i 2 år nå, og denne gangen er det min tur til å arrangere dagen. Jeg har ikke så mye penger akkurat nå, men kunne tenkt meg å gjort noe spennende og koselig likevel. Forslag til noe man gjør på slike dager foruten koselig hjemmelaget middag? (Som jeg uansett har tenkt å lage) :-) Noen erfaringer med gaver på slike dager for en gutt som har alt og aldri ønsker seg noe? ;-)

Videoannonse
Annonse
Gjest lissi32
Skrevet
Jeg og kjæresten har vært sammen i 2 år nå, og denne gangen er det min tur til å arrangere dagen. Jeg har ikke så mye penger akkurat nå, men kunne tenkt meg å gjort noe spennende og koselig likevel. Forslag til noe man gjør på slike dager foruten koselig hjemmelaget middag? (Som jeg uansett har tenkt å lage) :-) Noen erfaringer med gaver på slike dager for en gutt som har alt og aldri ønsker seg noe? ;-)

hmmm ut å spise og kino? En natt på hotellet, ta med en flaske champis og litt jordbær? God massasjeolje? Kjenner du noen som kan fikse deg et billigrom?

Eller gjøre det hjemme? Piknik på gulvet, med litt tapas og vin?

Er ikke det nok gave i seg selv? En hyggelig kveld?

Skrevet
hmmm ut å spise og kino? En natt på hotellet, ta med en flaske champis og litt jordbær? God massasjeolje? Kjenner du noen som kan fikse deg et billigrom?

Eller gjøre det hjemme? Piknik på gulvet, med litt tapas og vin?

Er ikke det nok gave i seg selv? En hyggelig kveld?

Tapas er jo en kjempegod idé, og jordbær og vin høres godt ut :-) Kanskje sånn sjokoladedyppet jordbær. Takk for tips!

Gjest lissi32
Skrevet
Tapas er jo en kjempegod idé, og jordbær og vin høres godt ut :-) Kanskje sånn sjokoladedyppet jordbær. Takk for tips!

Bare koselig, ha det hyggelig:) Fins noen tapastråder her inne også om du er i tvil over hva du vil lage:)

Gjest Chrissy82
Skrevet

Også kan du kjøpe roseblader og andre ting å pynte soverommet med. Da blir det litt mer koselig! Tenne masse stearinlys inne på rommet og. Sånn at det blir skikkelig romantisk! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...