Gjest Trenger trim Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 Trenger å komme meg i gang med litt mer trening og har sett litt på siden til Exerto Er det noen av dere som har testet dette ut? Jeg bor ca 20 min med bil unna nærmeste treningsenter og uten lappen blir det litt tungvint å komme seg på trening. Ser ut fra demoen som de har timer som passer midt i blinken for meg, men så er det den selvdisiplinen da
Gjest Gjest Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 Er det ingen som har testet dette online treningsstudioet?
Gjest Bolledeig Skrevet 8. april 2008 #3 Skrevet 8. april 2008 Jeg tror det er en del som er naturlig skeptisk siden de har vært en del og reklamert for seg selv inne på diskusjonsforum som gjestebrukere før og de tenker at dette kanskje bare er en ny runde Ellers vil jeg tro at det blir som å ha en treningsdvd. Du får kanskje somlet deg til å trene til den noen ganger, så er man lei, og ser noe vanlig på TV i stedet mine erfaringer med sånt i hvertfall.
Gjest TS Skrevet 8. april 2008 #4 Skrevet 8. april 2008 Jeg tror det er en del som er naturlig skeptisk siden de har vært en del og reklamert for seg selv inne på diskusjonsforum som gjestebrukere før og de tenker at dette kanskje bare er en ny runde Ellers vil jeg tro at det blir som å ha en treningsdvd. Du får kanskje somlet deg til å trene til den noen ganger, så er man lei, og ser noe vanlig på TV i stedet mine erfaringer med sånt i hvertfall. Leste en test av de på nettavisen og prøvd å finne ut litt mer fra folk som har tetstet det ut, har søkt og sett at der de er nevnt i andre tråder her ser det ut som ren reklame ja.... Trener lagidrett to ganger i uken fra før, men dette er desverre ikke nok til verken å gå ned i vekt eller å få god (nok) form. Har tidligere med mindre hell kjøpt diverse hjemmtreningsutstyr/dvder som ikke blir brukt, bla en trimsykkel som har blitt en dyr kleshenger selvdisiplinen er det desverre så som så med
Gjest Bolledeig Skrevet 8. april 2008 #5 Skrevet 8. april 2008 Jeg sier ikke at du ikke skal bli medlem det er ikke det, men jeg vet av erfaring at det å investere i treningsutstyr, videoer, medlemsskap på nettsider etc ikke nødvendigvis er noen garanti for at man får det "sparket" man trenger. Du kunne ikke alliert deg med noen som bor i nærheten eller på lagidretten og fått deg en treningsvenninne da? Det kan ofte gi den dytten man trenger
Gjest Gjest_Amalie_* Skrevet 8. april 2008 #6 Skrevet 8. april 2008 Dette er helt off topic.. Men jeg får lyst på bolle hver gang jeg ser nicket ditt, bolledeig!!! :D
Gjest TS Skrevet 8. april 2008 #7 Skrevet 8. april 2008 Ja jeg får se, har jo ikke akkurat gode erfaringer med hjemmetrening fra før av så Når det gjelder å trene sammen med noen så kan jeg trene sammen på treningsstudio med en av de fra laget, men jeg bor 40 min med buss hver vei fra nærmeste senter, timene klaffer heller ikke med bussruten så å bruke over to timer i reisetid for halvannen times trening blir for mye bortkastet tid. Får prøve å gi meg selv et spark i ræva så jeg kommer meg i bevegelse utenom de faste treningene
Gjest Bolledeig Skrevet 8. april 2008 #8 Skrevet 8. april 2008 Dette er helt off topic.. Men jeg får lyst på bolle hver gang jeg ser nicket ditt, bolledeig!!! :D Hehehehe... huffda Kanskje ikke det mest taktiske nicket på kosthold og trening nei, men jeg liker det
Tjoho! Skrevet 16. april 2008 #9 Skrevet 16. april 2008 Tror det bare er å finne et tilbud som passer for deg, enten det er treningssenter eller å trene ute. Det viktigste er å finne noe man synes er ålreit, da er det større sjanse for at man fortsetter. For selvdisiplin må man ha uansett dessverre.. (Leste av en annen tråd her at det har du hatt i massevis, Bolledeig?) Jeg har akkurat strammet inn på kostholdet mitt. Det er tøft den første uka eller to, og så går det faktisk veldig greit. Nå har jeg jo ikke engang lyst på godteri når helga kommer! Trening blir også en vane bare man kommer i gang og får holdt på jevnt i en tid :-)
Gjest Bolledeig Skrevet 16. april 2008 #10 Skrevet 16. april 2008 Egentlig ikke. Jeg lagde bare et opplegg som krevde så lite selvdisiplin at selv jeg fikk det til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå