Gå til innhold

litt hjelp med strawberrynet

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_piamia_*
Skrevet

hei jeg vil kjøpe meg en parfyme fra strawberrynet som koster ca 190 kr men totalen ble på 210 kr... og da faller jeg over den lave 200-kronersgrensen...

jeg har handla der før og fått igjen pengene på moms/toll/frakt fra strawberry men det er litt mye jobb å få til. når det bare er snakk om et par dollars, pleier strawberrynet å skrive ned verdien på pakka littegranne for å slippe det styret? hvis jeg ber dem pent?

Videoannonse
Annonse
Gjest lucy d-.-b
Skrevet

Det jeg gjorde en gang da de trakk mer fra kontoen enn det som stod på nettsiden deres (og det oversteg 200kr og jeg fikk panikk osv) sendte jeg en mail der jeg forklarte forholdene. Hvis det er dette som har skjedd kan du jo gjøre det samme som meg, da nedjusterte de det som stod på pakken til den opprinnelige prisen.

Men, jeg skjønner ikke helt hvordan du får noe som koster 190,- til å bli 210,- ?

Du betaler vel ikke for frakt? Evt hvis du skal ha flere produkter kan du jo bestille det hver for seg. :)

Gjest Gjest_piamia_*
Skrevet

er frakt ja pga parfymer er ikke helt fraktfritt... :/ bittert.

Skrevet

Det er summen FØR frakt som teller om den blir stoppet i tollen eler ikke.

Skrevet

Ikke nødvendigvis. Ifølge tollvesenets egne sider, kan dette også variere.

Gjest Vimsevas
Skrevet

Hei jenter.. skal handle der selv og lurte på hvordan man skal få igjen penger for frakten!?

Gjest Gjest_Lea_*
Skrevet

Lurer på det samme her. Noen som kan hjelpe med å finne frederic fekkai sin shampoo som skal fjerne gulskjær i håret? Vimser inne på siden men finner den ingen steder.. kan noen sende over en link hvis dere finner den? :)

Gjest Gjest_piamia_*
Skrevet
Hei jenter.. skal handle der selv og lurte på hvordan man skal få igjen penger for frakten!?

bare bestill på vanlig måte. når du drar på posten for å hente pakken betaler du det tollen vil ha bare husk å få med deg kvittering.

så går du hjem og skanner kvitteringen, formulerer en liten epost på engelsk hvor ber dem på dine knær om å gi deg tilbake pengene for toll og legg ved kvitteringen så de ser hvor mye du betalte. så får du straks svar på epost tilbake og etter et par uker er pengene på kontoen din.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...