Tusenfryd Skrevet 9. mai 2003 #1 Skrevet 9. mai 2003 Nåda, nå får jeg plutselig problemer med å sende mail pga for liten diskplass :o Jaha, da må jeg slette, tenker jeg. Og særlig "moro-mappen" med teite vedleggsmail fra to år tilbake kan jo være greit å rydde opp i. Hjelper det? Nei, det gjør det ikke. Og så vet jeg at det jeg sletter ligger et eller annet sted og erter meg. Hvor? Hvor ligger alt det jeg har slettet fra "slettete elementer"?
Gjest Mzfire Skrevet 9. mai 2003 #2 Skrevet 9. mai 2003 Alt som du sletter i innboks eller annet havner i slettede elementer. Der skal du finne alt du har slettet tidligere. Om du sletter alt fra slettede elementer så forsvinner alt for godt.
Tusenfryd Skrevet 9. mai 2003 Forfatter #3 Skrevet 9. mai 2003 Jeg har selvsagt tømt slettete elementer - men de blir liggende et sted - gjør de ikke det da? I en eller annen logg eller noe. Det husker jeg fra min forrige arbeidsplass - men harddisken min er veldig full i alle fall - så den skal byttes - bare venter på at jeg skal bli klar...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå