Gå til innhold

Strippestang

Gjest strippern

Anbefalte innlegg

Gjest strippern

Noen som vet hvor det går an å få tak i en robust strippestang her i landet?

Ikke en fastmontert, men en som kan pakkes vekk. Den bør likevel ha en form for takfeste, for jeg har tenkt å kjøre den ganske hardt. A la "My sexy little pole" etc.. finner mye av dem i amerikanske nettbutikker, men pga av høy vekt så blir det en helt sinnsyk frakt.

Finner bare Peekabo-stenger på norske nettbutikker, og de er ikke laget for å holde vekta til en kvinne så det går jo ikke an å gjøre noe som helst stilig på dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Peekabo så ikke akkurat ut til å tåle at man tar noen skikkelige "moves" på nei...

Det er jo ikke akkurat sexy å plutselig fly gjennom rommet fordi stanga ikke holdt! :skratte:

Men gi beskjed hvis du finner en som tåler skikkelig stripping da! Kunne også vært interresert i å ha en sånn på soverommet :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så faktisk noe slikt når jeg var innom en tysk nettside her forleden og bestilte noe annet :fnise: , mener å huske at den kostet like oppunder 200 euro. Denne var av den typen som måtte festes i både gulv og tak, men den holder seg garantert på plass fremfor disse som har blitt vist i denne tråden.

Skal se om jeg ikke kan finne igjen denne siden som jeg fant når jeg søkte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.. jegvil gjerne vite hvilken nettside som selger fastmonterte

robuste strippestenger:)

Noen som vet om noe sånt i Norge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 8 måneder senere...

Annonse

Hei. I oslo er det eneste trenings studio med pole dance, og der selger de "ekte" strippe stenger. Koster 3 500 kr, men er mye billigere i forholde til de andre som må importeres inn fra uslande som kommer på ca 7-8 000 kroner. http://www.charlottesometimes.no/ og ring spørr. de hører til i Oslo, rett bak slottet=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 måneder senere...
Gjest elena
Hei. I oslo er det eneste trenings studio med pole dance, og der selger de "ekte" strippe stenger. Koster 3 500 kr, men er mye billigere i forholde til de andre som må importeres inn fra uslande som kommer på ca 7-8 000 kroner. http://www.charlottesometimes.no/ og ring spørr. de hører til i Oslo, rett bak slottet=)

hei de fines ekte strippe stenger på( smartstore.no)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elena

Ikke en fastmontert, men en som kan pakkes vekk. Den bør likevel ha en form for takfeste, for jeg har tenkt å kjøre den ganske hardt. A la "My sexy little pole" etc.. finner mye av dem i amerikanske nettbutikker, men pga av høy vekt så blir det en helt sinnsyk frakt.

Finner bare Peekabo-stenger på norske nettbutikker, og de er ikke laget for å holde vekta til en kvinne så det går jo ikke an å gjøre noe som helst stilig på dem.

på smartstore.no fines ekte strippestenga koster 1990kr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Morten_*

Biltema har brukbart utstyr til billig penger, stengene er beregnet på parabol men fungerer fint til formålet som beskrevet. Bare tull å betale flere hundre kroner i frakt når du kan stikke innom nærmeste Biltema.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sats på turnringer istedet. Mye lettere å få tak i, koster slikk og ingenting,

og ikke minst mye mer sexy! Funker også bra som sex-huske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
Gjest Gjest_Klara_*
Sats på turnringer istedet. Mye lettere å få tak i, koster slikk og ingenting,

og ikke minst mye mer sexy! Funker også bra som sex-huske.

He he! Det blir som å be en som ønsker seg en Mercedes om gå å kjøpe seg en moped istedet! ;-)

For ordentlig strippestang som tåler alt: http://www.x-pole.co.uk/.

De er profesjonelle og sender til Norge. En av de flyttbare stengene som ikke krever borring i taket koster rundt 2600,- inkl. frakt og toll. Og det er absolutt verdt det! Jeg elsker min! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Gjest gjestegjest
He he! Det blir som å be en som ønsker seg en Mercedes om gå å kjøpe seg en moped istedet! ;-)

For ordentlig strippestang som tåler alt: http://www.x-pole.co.uk/.

De er profesjonelle og sender til Norge. En av de flyttbare stengene som ikke krever borring i taket koster rundt 2600,- inkl. frakt og toll. Og det er absolutt verdt det! Jeg elsker min! :-)

peekabo har kommet med en forbedret stang som faktisk tåler at du henger i den........... med mindre du er over 120 kilo som er anbefalt maksvekt......... følger med bag for å pakke den unna og strippekurs med carmen electra på dvd og... faktisk

bare se her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...