Gjest strippern Skrevet 8. april 2008 #1 Del Skrevet 8. april 2008 Noen som vet hvor det går an å få tak i en robust strippestang her i landet? Ikke en fastmontert, men en som kan pakkes vekk. Den bør likevel ha en form for takfeste, for jeg har tenkt å kjøre den ganske hardt. A la "My sexy little pole" etc.. finner mye av dem i amerikanske nettbutikker, men pga av høy vekt så blir det en helt sinnsyk frakt. Finner bare Peekabo-stenger på norske nettbutikker, og de er ikke laget for å holde vekta til en kvinne så det går jo ikke an å gjøre noe som helst stilig på dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Frøken Pusekatt_* Skrevet 8. april 2008 #2 Del Skrevet 8. april 2008 Hei Du kan jo bestille fra nette på Kondomeriet sin hjemmeside http://www.kondomeriet.no/?did=10085359 Eller på http://www.nytelse.no/butikk/index.asp?ID=...94&PID=3393 Søk på nette ,da finner du norske sider som selger sexleketøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IloveNY Skrevet 8. april 2008 #3 Del Skrevet 8. april 2008 Peekabo så ikke akkurat ut til å tåle at man tar noen skikkelige "moves" på nei... Det er jo ikke akkurat sexy å plutselig fly gjennom rommet fordi stanga ikke holdt! Men gi beskjed hvis du finner en som tåler skikkelig stripping da! Kunne også vært interresert i å ha en sånn på soverommet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2008 #4 Del Skrevet 9. april 2008 Sett på ebay? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Buster Skrevet 9. april 2008 #5 Del Skrevet 9. april 2008 Jeg så faktisk noe slikt når jeg var innom en tysk nettside her forleden og bestilte noe annet , mener å huske at den kostet like oppunder 200 euro. Denne var av den typen som måtte festes i både gulv og tak, men den holder seg garantert på plass fremfor disse som har blitt vist i denne tråden. Skal se om jeg ikke kan finne igjen denne siden som jeg fant når jeg søkte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest s_82 Skrevet 10. april 2008 #6 Del Skrevet 10. april 2008 Hei.. jegvil gjerne vite hvilken nettside som selger fastmonterte robuste strippestenger:) Noen som vet om noe sånt i Norge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elipz Skrevet 11. desember 2008 #7 Del Skrevet 11. desember 2008 Hei. I oslo er det eneste trenings studio med pole dance, og der selger de "ekte" strippe stenger. Koster 3 500 kr, men er mye billigere i forholde til de andre som må importeres inn fra uslande som kommer på ca 7-8 000 kroner. http://www.charlottesometimes.no/ og ring spørr. de hører til i Oslo, rett bak slottet=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest elena Skrevet 9. juni 2009 #8 Del Skrevet 9. juni 2009 Hei. I oslo er det eneste trenings studio med pole dance, og der selger de "ekte" strippe stenger. Koster 3 500 kr, men er mye billigere i forholde til de andre som må importeres inn fra uslande som kommer på ca 7-8 000 kroner. http://www.charlottesometimes.no/ og ring spørr. de hører til i Oslo, rett bak slottet=) hei de fines ekte strippe stenger på( smartstore.no) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest elena Skrevet 9. juni 2009 #9 Del Skrevet 9. juni 2009 Noen som vet hvor det går an å få tak i en robust strippestang her i landet? Ikke en fastmontert, men en som kan pakkes vekk. Den bør likevel ha en form for takfeste, for jeg har tenkt å kjøre den ganske hardt. A la "My sexy little pole" etc.. finner mye av dem i amerikanske nettbutikker, men pga av høy vekt så blir det en helt sinnsyk frakt. Finner bare Peekabo-stenger på norske nettbutikker, og de er ikke laget for å holde vekta til en kvinne så det går jo ikke an å gjøre noe som helst stilig på dem. på smartstore.no fines ekte strippestenga koster 1990kr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Morten_* Skrevet 15. juni 2009 #10 Del Skrevet 15. juni 2009 Noen som vet hvor det går an å få tak i en robust strippestang her i landet? Ikke en fastmontert, men en som kan pakkes vekk. Den bør likevel ha en form for takfeste, for jeg har tenkt å kjøre den ganske hardt. A la "My sexy little pole" etc.. finner mye av dem i amerikanske nettbutikker, men pga av høy vekt så blir det en helt sinnsyk frakt. Finner bare Peekabo-stenger på norske nettbutikker, og de er ikke laget for å holde vekta til en kvinne så det går jo ikke an å gjøre noe som helst stilig på dem. Biltema har brukbart utstyr til billig penger, stengene er beregnet på parabol men fungerer fint til formålet som beskrevet. Bare tull å betale flere hundre kroner i frakt når du kan stikke innom nærmeste Biltema. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest M Skrevet 15. juni 2009 #11 Del Skrevet 15. juni 2009 Noen som vet hvor det går an å få tak i en robust strippestang her i landet? Ikke en fastmontert, men en som kan pakkes vekk. Den bør likevel ha en form for takfeste, for jeg har tenkt å kjøre den ganske hardt. A la "My sexy little pole" etc.. finner mye av dem i amerikanske nettbutikker, men pga av høy vekt så blir det en helt sinnsyk frakt. Finner bare Peekabo-stenger på norske nettbutikker, og de er ikke laget for å holde vekta til en kvinne så det går jo ikke an å gjøre noe som helst stilig på dem. Sats på turnringer istedet. Mye lettere å få tak i, koster slikk og ingenting, og ikke minst mye mer sexy! Funker også bra som sex-huske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Klara_* Skrevet 13. juli 2009 #12 Del Skrevet 13. juli 2009 Sats på turnringer istedet. Mye lettere å få tak i, koster slikk og ingenting, og ikke minst mye mer sexy! Funker også bra som sex-huske. He he! Det blir som å be en som ønsker seg en Mercedes om gå å kjøpe seg en moped istedet! ;-) For ordentlig strippestang som tåler alt: http://www.x-pole.co.uk/. De er profesjonelle og sender til Norge. En av de flyttbare stengene som ikke krever borring i taket koster rundt 2600,- inkl. frakt og toll. Og det er absolutt verdt det! Jeg elsker min! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestegjest Skrevet 5. september 2009 #13 Del Skrevet 5. september 2009 He he! Det blir som å be en som ønsker seg en Mercedes om gå å kjøpe seg en moped istedet! ;-) For ordentlig strippestang som tåler alt: http://www.x-pole.co.uk/. De er profesjonelle og sender til Norge. En av de flyttbare stengene som ikke krever borring i taket koster rundt 2600,- inkl. frakt og toll. Og det er absolutt verdt det! Jeg elsker min! :-) peekabo har kommet med en forbedret stang som faktisk tåler at du henger i den........... med mindre du er over 120 kilo som er anbefalt maksvekt......... følger med bag for å pakke den unna og strippekurs med carmen electra på dvd og... faktisk bare se her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Laila Skrevet 27. juli 2011 #14 Del Skrevet 27. juli 2011 Sjekk på finn.no søk på xpole- eller strippe stang på "torget" http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=29765324 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå