~Mocca~ Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 Verken jeg eller sambo har fått selvangivelsen! Vi er jo superspente og blir like skuffet hver gang postkassen er tom.. Mitt inntrykk er at de fleste andre har fått den, men er det noen andre der ute som enda ikke har fått den? Utenom de som er selvstendig næringsdrivende da..
gjest*ts* Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 Har ikke fått den heller, og er spent ja! Bor i Oslo
Gjest Gjest_Bygdedyret_* Skrevet 8. april 2008 #4 Skrevet 8. april 2008 Jeg har ikke fått den ennå og jeg blir gal av å vente. Ikke det at det blir noen store overraskelser akkurat, men jeg er likevel spent.
~Mocca~ Skrevet 8. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. april 2008 Godt å høre at det er flere der ute som venter i spenning.. I fjor kom aldri sambo sin, så han måtte få tilsendt en kopi, den hadde nok forsvunnet i posten eller noe.
Gjest Gjest Skrevet 8. april 2008 #7 Skrevet 8. april 2008 Det hjalp å klage. Fant den ute i postkassa nå I fjor forsvant den og det ble masse rot ut av det, og året før der var den kjempetreig. Humph. I det minste fikk jeg igjen i år! juhu!
Gjest Ulva35 Skrevet 8. april 2008 #8 Skrevet 8. april 2008 Vi har heller ikke fått den. Håper den kommer i dag. Posten er sein her, men burde snart være her nå. Veldig spent. Vi bor i Rogaland
Gjest Gjest Skrevet 8. april 2008 #10 Skrevet 8. april 2008 Har ikkje fått enno, bur i Trondheim ventar spent.
Gjest Gjest Skrevet 8. april 2008 #11 Skrevet 8. april 2008 Jeg fikk den heller ikke i dag, men jeg har allerede levert og vet hva jeg får igjen. En takk til altinn.no
~Mocca~ Skrevet 8. april 2008 Forfatter #12 Skrevet 8. april 2008 Men når jeg var inne på den siden på nettet, så klarte jeg ikke å finne ut hvor mye jeg fikk igjen?..
Gjest Gjest_Synnøve_* Skrevet 17. april 2008 #13 Skrevet 17. april 2008 Jeg har enda ikke fått selvangivelsen
Alison Skrevet 17. april 2008 #14 Skrevet 17. april 2008 Jeg har enda ikke fått selvangivelsen Er du registrert med riktig adresse i folkeregisteret?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå