Gjest Gjest_Jente20_* Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 Jeg kjøpte meg en Creative-spiller i går. Puttet installasjons-CDen inn i Macen og ingenting skjer. Jeg ser jo at den ligger på skrivebordet, men skjønner ikke hvodan jeg skal på installert programmet. Når jeg dobbeltklikker på den, får jeg bare opp masse mapper. Hva gjør jeg? Føler meg litt dum, er ikke vant til å installere ting.
Noli Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 Jeg har ikke brukt Creative sine spillere til Mac, så jeg aner ikke, men har du sjekket at det følger med installasjons-software til Mac? Hvis det gjør det må du lete i mappene etter en fil som ender enten med .dmg eller .pkg og klikke på den.
Gjest Gjest_Jente20_* Skrevet 8. april 2008 #3 Skrevet 8. april 2008 Eller kanskje den ikke er Mac-kompatibel? Tenket ikke på å spøøre om det... Den har 1GB minne og kostet 599 (tror jeg det var), men husker ikke hva den het (typenavnet). Noen som vet om denne er Mac-kompatibel?
Noli Skrevet 8. april 2008 #4 Skrevet 8. april 2008 Har du koblet spilleren til Macen og sett hva som skjer? Det er godt mulig du får den opp som en ekstern harddisk. Samboeren min bruker Creative og Mac, men jeg selv bruker iPod, så jeg vet ikke hvordan han gjør det for å overføre musikk til spilleren.
Noli Skrevet 8. april 2008 #5 Skrevet 8. april 2008 Systemkrav OS påkrevd: Microsoft Windows XP 64-bit Edition, Microsoft Windows XP SP2 eller nyere, Microsoft Windows Vista Men jeg tror du burde klare å få den opp som ekstern harddisk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå