Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt grønn på Picasa jeg.....

Når jeg har gjort endringer, så lagrer disse seg både i Picasa og i harddisken. Kan jeg lagre endringen for seg selv slik at jeg beholder originalen?

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å jeg ble så glad når jeg så denne tråden, og såå skuffet når ingen har svart! Dette lurer jeg også på.

Kan hjelpe deg med én ting, det lagres kopi av originalen i en mappe som heter "originals", har jeg lest i help-funksjonen. Problemet mitt er at jeg ikke finner denne mappen...

• 2 uker senere...
Skrevet
Kan hjelpe deg med én ting, det lagres kopi av originalen i en mappe som heter "originals", har jeg lest i help-funksjonen. Problemet mitt er at jeg ikke finner denne mappen...

Noen som vil svare? Har fortsatt ikke funnet ut av dette jeg..

• 2 måneder senere...
Skrevet

Har du prøvd å søke datamaskinen etter "Originals"? :)

Skrevet

Mine endringer vises bare i Picasa og endringene lagres tydeligvis et annet sted enn orgianelen, men jeg aner ikke hvor. Kan ikke huske hvordan det er stilt inn og nå sitter jeg på Macen. Kan sjekke etterpå.

Skrevet

Hvis jeg har forstått problemet riktig - så går det an å velge "lagre en kopi" istedetfor bare "lagre" etter du har redigert bildet (eller underveis for den saks skyld, for da lages det nye hele veien).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...