Montezuma Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 Helt grønn på Picasa jeg..... Når jeg har gjort endringer, så lagrer disse seg både i Picasa og i harddisken. Kan jeg lagre endringen for seg selv slik at jeg beholder originalen?
LovvLee Skrevet 17. april 2008 #2 Skrevet 17. april 2008 Å jeg ble så glad når jeg så denne tråden, og såå skuffet når ingen har svart! Dette lurer jeg også på. Kan hjelpe deg med én ting, det lagres kopi av originalen i en mappe som heter "originals", har jeg lest i help-funksjonen. Problemet mitt er at jeg ikke finner denne mappen...
LovvLee Skrevet 28. april 2008 #3 Skrevet 28. april 2008 Kan hjelpe deg med én ting, det lagres kopi av originalen i en mappe som heter "originals", har jeg lest i help-funksjonen. Problemet mitt er at jeg ikke finner denne mappen... Noen som vil svare? Har fortsatt ikke funnet ut av dette jeg..
MiaMamma Skrevet 5. juli 2008 #4 Skrevet 5. juli 2008 Har du prøvd å søke datamaskinen etter "Originals"?
Noli Skrevet 5. juli 2008 #5 Skrevet 5. juli 2008 Mine endringer vises bare i Picasa og endringene lagres tydeligvis et annet sted enn orgianelen, men jeg aner ikke hvor. Kan ikke huske hvordan det er stilt inn og nå sitter jeg på Macen. Kan sjekke etterpå.
stikkelsbær Skrevet 7. juli 2008 #6 Skrevet 7. juli 2008 Hvis jeg har forstått problemet riktig - så går det an å velge "lagre en kopi" istedetfor bare "lagre" etter du har redigert bildet (eller underveis for den saks skyld, for da lages det nye hele veien).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå