Bomullstrusa Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 (endret) Lånekassen har jo en øvre grense for hvor mye man kan tjene før deler av stipendet blir omgjort til lån. I den sammenheng lurer jeg på om det jeg får igjen på skatten og feriepenger telles som inntekt. Noen som vet helt sikkert? (Kunne sef sendt en mail til Lånekassen, men dere jeg får raskere svar her ) Endret 8. april 2008 av SweetS
Gjest Gjest Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 Feriepenger er inntekt, ja. Restskatt er noe du må betale (skatt du skylder) så det er naturlig nok ikke en inntekt. Penger du får tilbake på skatten er penger du alt har tjent, så de er alt medregnet i inntekten din.
Småkjekset Skrevet 8. april 2008 #3 Skrevet 8. april 2008 Feriepenger er inntekt Så de må du telle med når du skal regne ut hvor mye du tjener i år
Glitnir Skrevet 8. april 2008 #4 Skrevet 8. april 2008 Det du får igjen på skatten er jo allerede lagt til din inntekt for i fjor ja, så de utgjør ingen forskjell. Feriepenger regnes som inntekt det året de utbetales.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå