Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ode til en oransje pelsdott:

Oransje pels som vrikker i vinden

Fristende, glinsende, vakker og provoserende

En munnfull hår

Jeg hoster opp en hårball

Et tegn på min hengivelse

Min nesegruse beundring

På grensen av tilbedelse

Kom og ta meg i nordavinden

I ramsalt sjø

Under tofta

Hvor hav møter fjell

Min oransje sol

Min sommernatt

Kom, ta min(din?) skatt

Vi skal danse i måneskinn

Du og jeg og pelsen din

Jeg tror jeg er trollbundet

Endret av Alice Ayres
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ahahaha, du er fantastisk Alice, men det visste du vel allerede?

Jeg ler/er så rørt at tårene spruter.

Snakk om å bli tatt i nordavinden, jeg blir som tatt av storm her. Stum av beundring. Prinsessen som klarte å målbinde Askeladden.

Skrevet

Takk, takk.... men hvor blir det av de ølene? Blir tørst av å skrive, ser du. :perebrus:

Skrevet

De «forsvant» på veien hit.

Jeg får gjøre det godt igjen med en … :gave:

Skrevet
De «forsvant» på veien hit.

Jeg får gjøre det godt igjen med en … :gave:

Å, så omtenktsomt. En lokk av pelsen din. Den skal jeg putte i trusa og ha med meg alle steder jeg ferdes. :hjerter_rundt:

Skrevet

En liten pelsdott

Så myk og våt

gnikk, gnikk

Jeg kjenner at jeg blir kåt

En lofottorsk er klam og kald

En dott fra min kjære

Holder dotten min varm

Skrevet

Du er god med ord. Jeg smelter som en gjennomsnittlig italiensk gelatio på en varm juli-dag. Føler vi har kommet et langt stykke i forholdet allerede på så kort tid, derfor syns jeg det er på høy tide at du får din egen drakt. One size fits all.

post-20560-1207692055_thumb.jpg

Skrevet
Du er god med ord. Jeg smelter som en gjennomsnittlig italiensk gelatio på en varm juli-dag. Føler vi har kommet et langt stykke i forholdet allerede på så kort tid, derfor syns jeg det er på høy tide at du får din egen drakt. One size fits all.

Jeg klarer ikke å se hva det skal forestille??? Er det en gris? Er det en sånn bananahammock?

Skrevet

Jeg er SÅ horribel til å tegne :gråte:

Det er liksom en drakt àla min, stor og god og hårete, med koseåpning i front.

Skrevet

Jeg glemte selvfølgelig å si "takk". Får skylde på at jeg ble fullstendig satt ut av en slik generøsitet og omtanke.

Føler jammen meg et nytt dikt presse seg på her:

To pelser i et trangt kott

Jeg finner ikke glidelåsen

Finner du din?

Det er mørkt

Svetten sildrer

Desperasjonen øker

Hvor er den jævla glidelåsen?

Skrevet
Jeg er SÅ horribel til å tegne :gråte:

Det er liksom en drakt àla min, stor og god og hårete, med koseåpning i front.

Åååååå.... smelt! Du tegnet? Til meg? Sukkk (ja, med tre t'er - to holdt ikke) :hjerter_rundt:

Skrevet
Jeg glemte selvfølgelig å si "takk". Får skylde på at jeg ble fullstendig satt ut av en slik generøsitet og omtanke.

Føler jammen meg et nytt dikt presse seg på her:

To pelser i et trangt kott

Jeg finner ikke glidelåsen

Finner du din?

Det er mørkt

Svetten sildrer

Desperasjonen øker

Hvor er den jævla glidelåsen?

Aldri før har vel en så kjip situasjon blitt framstilt så vakker!

Åååååå.... smelt! Du tegnet? Til meg? Sukkk (ja, med tre t'er - to holdt ikke) :hjerter_rundt:

Såklart. Da gjenstår det bare å sy ferdig og putte deg inni :jepp:

Skrevet
Aldri før har vel en så kjip situasjon blitt framstilt så vakker!

Såklart. Da gjenstår det bare å sy ferdig og putte deg inni :jepp:

Jeg skrev det diktet før jeg så at du faktisk hadde tatt takhøyde for en sådann situasjon med koseåpning i fronten. Du tenker da på alt også...

Når kan jeg forvente at drakten er ferdigsydd, da? Ikke at jeg er utålmodig eller noe... :sminkedokke:

Skrevet
Jeg skrev det diktet før jeg så at du faktisk hadde tatt takhøyde for en sådann situasjon med koseåpning i fronten. Du tenker da på alt også...

Når kan jeg forvente at drakten er ferdigsydd, da? Ikke at jeg er utålmodig eller noe... :sminkedokke:

Det ville være for kjipt å måtte rive hull i nasjonaldrakten for slikt, så det ble til her en dag jeg var nøden. Herreutgaven har litt annen åpning.

Godt spørsmål. Dessverre består pelsen av en sjelden blanding av vedlagte dyrs hår og de stri hårene man kan finne på Eli Hagens hode. Dyrene er kanskje på vei til å kategoriseres som utdødd rase, men å finne et stritt hår hos Eli viser seg å være enda verre. Den som venter på noe godt osv.

post-20560-1207695729_thumb.jpg

Skrevet
Det ville være for kjipt å måtte rive hull i nasjonaldrakten for slikt, så det ble til her en dag jeg var nøden. Herreutgaven har litt annen åpning.

Godt spørsmål. Dessverre består pelsen av en sjelden blanding av vedlagte dyrs hår og de stri hårene man kan finne på Eli Hagens hode. Dyrene er kanskje på vei til å kategoriseres som utdødd rase, men å finne et stritt hår hos Eli viser seg å være enda verre. Den som venter på noe godt osv.

Ikke for å være utakknemlig, altså.... men du, den der fargen på pelsen var litt sånn... turn-off... litt sånn diarébrun liksom...

Skrevet (endret)

Du kan da bare se på min. Moderne teknologi gjør underverker.

Så vakker og fin. Alle bare undres etter.

Oransje er min. Farger når man tvätter.

Kanskje rosa blir fargen din. Matcher ditt hår og dine patter.

Endret av kevlar
Skrevet
Du kan da bare se på min. Moderne teknologi gjør underverker.

Så vakker og fin. Alle bare undres etter.

Oransje er min. Farger når man tvätter.

Kanskje rosa blir fargen din. Matcher ditt hår og dine hatter.

Åååå... et dikt? :duskedame:

Skrevet

Fort, visk det vekk. Jeg tror jeg var mye søtere når jeg ikke forsøkte å skrive rim. Men nå drar jeg min oransjepelskledde kropp til sengs, hvem er med?

Skrevet
Fort, visk det vekk. Jeg tror jeg var mye søtere når jeg ikke forsøkte å skrive rim. Men nå drar jeg min oransjepelskledde kropp til sengs, hvem er med?

Natta, pelsdotten...;)

Skrevet

Skal gi deg pelsdott, la meg ruske ditt flotte hår, sperr opp dine nydelige lår.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...