Alice Ayres Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 (endret) Ode til en oransje pelsdott: Oransje pels som vrikker i vinden Fristende, glinsende, vakker og provoserende En munnfull hår Jeg hoster opp en hårball Et tegn på min hengivelse Min nesegruse beundring På grensen av tilbedelse Kom og ta meg i nordavinden I ramsalt sjø Under tofta Hvor hav møter fjell Min oransje sol Min sommernatt Kom, ta min(din?) skatt Vi skal danse i måneskinn Du og jeg og pelsen din Jeg tror jeg er trollbundet Endret 8. april 2008 av Alice Ayres
kevlar Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 Ahahaha, du er fantastisk Alice, men det visste du vel allerede? Jeg ler/er så rørt at tårene spruter. Snakk om å bli tatt i nordavinden, jeg blir som tatt av storm her. Stum av beundring. Prinsessen som klarte å målbinde Askeladden.
Alice Ayres Skrevet 8. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. april 2008 Takk, takk.... men hvor blir det av de ølene? Blir tørst av å skrive, ser du.
kevlar Skrevet 8. april 2008 #4 Skrevet 8. april 2008 De «forsvant» på veien hit. Jeg får gjøre det godt igjen med en …
Alice Ayres Skrevet 8. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. april 2008 De «forsvant» på veien hit. Jeg får gjøre det godt igjen med en … Å, så omtenktsomt. En lokk av pelsen din. Den skal jeg putte i trusa og ha med meg alle steder jeg ferdes.
Alice Ayres Skrevet 8. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. april 2008 En liten pelsdott Så myk og våt gnikk, gnikk Jeg kjenner at jeg blir kåt En lofottorsk er klam og kald En dott fra min kjære Holder dotten min varm
kevlar Skrevet 8. april 2008 #7 Skrevet 8. april 2008 Du er god med ord. Jeg smelter som en gjennomsnittlig italiensk gelatio på en varm juli-dag. Føler vi har kommet et langt stykke i forholdet allerede på så kort tid, derfor syns jeg det er på høy tide at du får din egen drakt. One size fits all.
Alice Ayres Skrevet 8. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 8. april 2008 Du er god med ord. Jeg smelter som en gjennomsnittlig italiensk gelatio på en varm juli-dag. Føler vi har kommet et langt stykke i forholdet allerede på så kort tid, derfor syns jeg det er på høy tide at du får din egen drakt. One size fits all. Jeg klarer ikke å se hva det skal forestille??? Er det en gris? Er det en sånn bananahammock?
kevlar Skrevet 8. april 2008 #9 Skrevet 8. april 2008 Jeg er SÅ horribel til å tegne :gråte: Det er liksom en drakt àla min, stor og god og hårete, med koseåpning i front.
Alice Ayres Skrevet 8. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 8. april 2008 Jeg glemte selvfølgelig å si "takk". Får skylde på at jeg ble fullstendig satt ut av en slik generøsitet og omtanke. Føler jammen meg et nytt dikt presse seg på her: To pelser i et trangt kott Jeg finner ikke glidelåsen Finner du din? Det er mørkt Svetten sildrer Desperasjonen øker Hvor er den jævla glidelåsen?
Alice Ayres Skrevet 8. april 2008 Forfatter #11 Skrevet 8. april 2008 Jeg er SÅ horribel til å tegne :gråte: Det er liksom en drakt àla min, stor og god og hårete, med koseåpning i front. Åååååå.... smelt! Du tegnet? Til meg? Sukkk (ja, med tre t'er - to holdt ikke)
kevlar Skrevet 8. april 2008 #12 Skrevet 8. april 2008 Jeg glemte selvfølgelig å si "takk". Får skylde på at jeg ble fullstendig satt ut av en slik generøsitet og omtanke. Føler jammen meg et nytt dikt presse seg på her: To pelser i et trangt kott Jeg finner ikke glidelåsen Finner du din? Det er mørkt Svetten sildrer Desperasjonen øker Hvor er den jævla glidelåsen? Aldri før har vel en så kjip situasjon blitt framstilt så vakker! Åååååå.... smelt! Du tegnet? Til meg? Sukkk (ja, med tre t'er - to holdt ikke) Såklart. Da gjenstår det bare å sy ferdig og putte deg inni
Alice Ayres Skrevet 8. april 2008 Forfatter #13 Skrevet 8. april 2008 Aldri før har vel en så kjip situasjon blitt framstilt så vakker! Såklart. Da gjenstår det bare å sy ferdig og putte deg inni Jeg skrev det diktet før jeg så at du faktisk hadde tatt takhøyde for en sådann situasjon med koseåpning i fronten. Du tenker da på alt også... Når kan jeg forvente at drakten er ferdigsydd, da? Ikke at jeg er utålmodig eller noe...
kevlar Skrevet 8. april 2008 #14 Skrevet 8. april 2008 Jeg skrev det diktet før jeg så at du faktisk hadde tatt takhøyde for en sådann situasjon med koseåpning i fronten. Du tenker da på alt også... Når kan jeg forvente at drakten er ferdigsydd, da? Ikke at jeg er utålmodig eller noe... Det ville være for kjipt å måtte rive hull i nasjonaldrakten for slikt, så det ble til her en dag jeg var nøden. Herreutgaven har litt annen åpning. Godt spørsmål. Dessverre består pelsen av en sjelden blanding av vedlagte dyrs hår og de stri hårene man kan finne på Eli Hagens hode. Dyrene er kanskje på vei til å kategoriseres som utdødd rase, men å finne et stritt hår hos Eli viser seg å være enda verre. Den som venter på noe godt osv.
Alice Ayres Skrevet 8. april 2008 Forfatter #15 Skrevet 8. april 2008 Det ville være for kjipt å måtte rive hull i nasjonaldrakten for slikt, så det ble til her en dag jeg var nøden. Herreutgaven har litt annen åpning. Godt spørsmål. Dessverre består pelsen av en sjelden blanding av vedlagte dyrs hår og de stri hårene man kan finne på Eli Hagens hode. Dyrene er kanskje på vei til å kategoriseres som utdødd rase, men å finne et stritt hår hos Eli viser seg å være enda verre. Den som venter på noe godt osv. Ikke for å være utakknemlig, altså.... men du, den der fargen på pelsen var litt sånn... turn-off... litt sånn diarébrun liksom...
kevlar Skrevet 8. april 2008 #16 Skrevet 8. april 2008 (endret) Du kan da bare se på min. Moderne teknologi gjør underverker. Så vakker og fin. Alle bare undres etter. Oransje er min. Farger når man tvätter. Kanskje rosa blir fargen din. Matcher ditt hår og dine patter. Endret 8. april 2008 av kevlar
Alice Ayres Skrevet 8. april 2008 Forfatter #17 Skrevet 8. april 2008 Du kan da bare se på min. Moderne teknologi gjør underverker. Så vakker og fin. Alle bare undres etter. Oransje er min. Farger når man tvätter. Kanskje rosa blir fargen din. Matcher ditt hår og dine hatter. Åååå... et dikt?
kevlar Skrevet 8. april 2008 #18 Skrevet 8. april 2008 Fort, visk det vekk. Jeg tror jeg var mye søtere når jeg ikke forsøkte å skrive rim. Men nå drar jeg min oransjepelskledde kropp til sengs, hvem er med?
Alice Ayres Skrevet 9. april 2008 Forfatter #19 Skrevet 9. april 2008 Fort, visk det vekk. Jeg tror jeg var mye søtere når jeg ikke forsøkte å skrive rim. Men nå drar jeg min oransjepelskledde kropp til sengs, hvem er med? Natta, pelsdotten...
kevlar Skrevet 9. april 2008 #20 Skrevet 9. april 2008 Skal gi deg pelsdott, la meg ruske ditt flotte hår, sperr opp dine nydelige lår.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå