Gå til innhold

Fotograf i Bergen som selger bilder på CD

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Vi skal ha bryllup våren 2009.

En hyggelig og flink fotograf ønsker vi å ha, men det må være en hvor vi kan kjøpe bildene digitalt; høyoppløselige, ukomprimerte og uten vannmerke på CD. Album og innrammet bilde er ikke interessant. Jeg forstår det slik at det er mange fotografer som ikke gjør dette (forståelig nok).

Jeg vet allerede om Studio 1 (10000,- for 10 bilder)

Jeg har sendt mail til Brecht og Hanne Solheim, men har ikke fått svar enda.

Vet dere om noen flere i Bergen? Gjerne i nærheten av strekningen Bergen - Fana (er litt upraktisk å reise til f.eks. Askøy midt på bryllupsdagen).

Det trenger ikke være hypertrendy med hvit bakgrunn og akrobatikk (helst ikke, for å si det sånn). Men også litt penere enn de kjedelige grå/blå skole-foto-bakgrunnene hvor man er stilt opp ved siden av hverandre. Likte godt stilen til de tre jeg nevnte ovenfor.

Håper noen kan dele sine erfaringer :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Vi tok bilder hos Brecht foto og fikk CD med alle bildene på.

Han tar bildene slik du vil ha dem, det være seg klassiske eller noe som er litt annerledes. En artig fyr med god stemning i studio - anbefales virkelig.

Skrevet

Takk for svar.

Det høres bra ut. Håper prisene er like hyggelige. Plasseringen er jo ihvertfall super!

Skrevet

Blir kjempeglad for alle tips! Takk skal du ha :)

Gjest Gjest_Linda_*
Skrevet

Hei!

Jeg vet om en kjempefotograf i Bergen.

Han er "hobbyfotograf", men har et enormt talent og har vunnet priser for bildene sine. Han er forholdsvis ung da, men jeg tror han har tatt bilder i rundt 4-5 år, både hobby og oppdrag.

Han har ikke tatt bilder i så mange bryllup enda, men han er flink til å både fange situasjoner og ta "oppstillingsbilder".

Ikke tar han mye betalt heller (jeg tror ikke han vet hvor mye han er verdt! :) )

Legger ved link til hjemmesiden hans jeg, så kan du se om du liker bildestilen :)

http://www.ganeshfoto.no/galleri.html

hva syns dere?

Gjest Gjest_Caroline_*
Skrevet

Du burde sjekke ut han fotografen som vi skal bruke, han er utrolig flink.. Veldig bra priser også. Tror han tar oppdrag i hele landet, vet ikke, men du kan jo høre! http://www.henrikfoto.no er websiden hans ihvertfall. Bare et tips! :)

Skrevet (endret)

Det var virkelig flotte bilder (ganeshfoto)! Han blir absolutt tatt med i vurderingen!

Henrikfoto var også flott. Men det blir vel fryktelig dyrt... 15000 + reise og overnatting i Bergen...

Endret av Jade
Gjest Gjest_Caroline_*
Skrevet

Vet ikke Jade, men jeg ser at han har tilbud akkurat nå som du sparer 2000 kroner på! Du får høre med ham da, vet du ;)http://www.henrikfoto.no

Skrevet (endret)
:) Endret av Jade
Skrevet

Kan jeg spørre hvor mye du skal betale og hva som da er inkludert. Når skal du gifte deg? Vi gifter oss 16.08.08:-)

• 8 måneder senere...
Skrevet
Hei!

Vi skal ha bryllup våren 2009.

En hyggelig og flink fotograf ønsker vi å ha, men det må være en hvor vi kan kjøpe bildene digitalt; høyoppløselige, ukomprimerte og uten vannmerke på CD. Album og innrammet bilde er ikke interessant. Jeg forstår det slik at det er mange fotografer som ikke gjør dette (forståelig nok).

Jeg vet allerede om Studio 1 (10000,- for 10 bilder)

Jeg har sendt mail til Brecht og Hanne Solheim, men har ikke fått svar enda.

Vet dere om noen flere i Bergen? Gjerne i nærheten av strekningen Bergen - Fana (er litt upraktisk å reise til f.eks. Askøy midt på bryllupsdagen).

Det trenger ikke være hypertrendy med hvit bakgrunn og akrobatikk (helst ikke, for å si det sånn). Men også litt penere enn de kjedelige grå/blå skole-foto-bakgrunnene hvor man er stilt opp ved siden av hverandre. Likte godt stilen til de tre jeg nevnte ovenfor.

Håper noen kan dele sine erfaringer :)

Prøv her, men vett ikke om det er for seint til og bokka, pleier og ta forhånds time til og diskutere ++ 6 månder i forveien. kan alltid ta en telefon og spøre

http:www.graycaption.com

Skrevet (endret)

Takk for tips. Som du ser to poster over, så har jeg allerede funnet fotograf. Men det er sikkert andre i Bergen som trenger flere tips.

Interessant spøkelsesbilde av bryggen, forresten :) Selv om det sikkert hadde passet best i skumring el.l. fremfor midt på dagen :)

Endret av Jade
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...