Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen:)

Et veldig godt råd til dere alle.. Kjøp dere en reiserøykvarsler skal dere ut å reise. Til min forskrekkelse fant jeg ut at hyttene vi overnattet på i påsken manglet røykvarsler. Med tanke på at det var tildels eldre hytter og ukjent eletrisk opplegg sov jeg dårlig hele påsken. Etter at vi kom hjem har jeg "surfet" litt og funnet ut at brannsikkerheten kan være så som så på hotellene og hyttene også i norge! Jeg har leita etter reiserøykvarslere men fant mye dårlig... Varslere som hengen over speil, og med sugekopp?? Hvor lenge holder sugekoppen og over speil? T.o.m. jeg vet at reiserøykvarsleeren må henges i taket.

Jeg fant til slutt en som tilfredstiller mitt behov. Den er veldig enkel å bruke og den er et godt norsk merke Icas AS. Riktignok er den litt dyrere enn de billigste men jeg tror at kvalitet og brukervennlighet ofte koster litt mere. Reiserøykvarsleren heter IIR-S Travel og jeg kjøpte den et sted som heter klokksecurity.no

Jeg vet ikke om jeg hadde lov å si dette her inne, men jeg måtte bare dele min bekymring og advare dere alle.. Dere skulle kjøpt en slik igår:-)

Bossa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husker jo hyttebrannen i 2006 hvor tre unge jenter omkom, og tar dette tipset med meg videre, visste ikke at noe slikt fantes.

Skrevet

Husker jo hyttebrannen i 2006 hvor tre unge jenter omkom, og tar dette tipset med meg videre, visste ikke at noe slikt fantes.

Gjest _Leela_
Skrevet

Minst like viktig er det å orientere seg om hvor nødutgangene er og sjekke om det er frie veier... Skal man være sikker bør man prøvegå den. Hvis det brenner og gangene er røykfylte så er det ikke like lett å orientere seg på et nytt sted, da tjener man på å ha forberedt seg mentalt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...