Gjest Gjest Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 dette er sminke da. skal kjøpe pudder og noen småprøver. problemet med ebay er jo at det ikke er handlekurv. så jeg har så langt kjøpt en og en ting, selv om jeg egentlig skulle ha kjøpt flere. hjelp meg noen?
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Hvis selger har mer enn en av det du vil by på, så skriver du ønsket antall når du legger inn bud.
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 Hvis selger har mer enn en av det du vil by på, så skriver du ønsket antall når du legger inn bud. ja, den er grei. men hvis jeg skal ha en øyenskygge og en rouge f.eks?
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2008 #4 Skrevet 7. april 2008 Da må du jo by på hver enkelt auksjon. Ebay er auksjoner, ikke nettshopping.
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2008 #5 Skrevet 7. april 2008 Da må du jo by på hver enkelt auksjon. Ebay er auksjoner, ikke nettshopping. joda, men jeg kjøper alltid "buy it now"!
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2008 #6 Skrevet 7. april 2008 Be om at de sender deg en invoice når du er ferdig med shoppingen. Hvis du ikke har begynt ennå, så er det lurt å spør selger hva shipping blir på det antall ting du har tenkt å kjøpe. Sånn at du ikke får deg en ubehagelig overraskelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå