Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Noen andre som ikke har fått RF-1088 i år? Jeg har fått alt annet i god tid før selvangivelsen, men altså ikke denne. Jeg fikk selvangivelsen i dag. Husker ikke helt hvordan det var i fjor, men mener at jeg hadde fått alle tallene før selvangivelsen kom. Er den bare litt forsinka tro?

Skrevet

Jeg også venter på et slikt skjema. Synes å huske at det kom etter selvangivelsen i fjor også.

Skrevet

Mitt kom for en måned eller to siden...

Skrevet
Mitt kom for en måned eller to siden...

Det kan vel ikke stemme helt. På skattetatens sider står det en artikkel datert 1. april om at RF-1088 er sendt ut. Link. Jeg lette fram skjemaet fra i fjor og det var datert 30.03. Det er vel heller en årsoppgave du har fått tidligere tenker jeg.

Skrevet

Fant mer info ang. skjemaet:

I år er det kun dem som er leveringspliktige, det vil si dem som har anskaffet eller realisert aksjer i 2007, som får oppgave i Altinn.

Fullstendig beholdningsoppgave kommer i posten. Den er blitt sendt ut denne uken (uke14). På mandag 7. april vil siste oppgave gå ut i posten.

Oppgaven som aksjonæren får i Altinn er ikke like utfyllende som papirutgaven.

Her vil det bare stå oppført aksjer som er anskaffet eller realisert i 2007.

http://skatteetaten.no/Templates/Artikkel....;epslanguage=NO

Da skal beholdningsoppgaven være på vei :).

Skrevet (endret)
Det kan vel ikke stemme helt. På skattetatens sider står det en artikkel datert 1. april om at RF-1088 er sendt ut. Link. Jeg lette fram skjemaet fra i fjor og det var datert 30.03. Det er vel heller en årsoppgave du har fått tidligere tenker jeg.

Beklager, en måned var nok litt overdrevet fra min side (litt mye å holde styr på i disse skjemadager), men mottok RF-1088 26. mars i Altinn, så har altså forlengst fått den.

Edit: Skriveleif

Endret av Glitnir
Gjest Gjest
Skrevet
Beklager, en måned var nok litt overdrevet fra min side (litt mye å holde styr på i disse skjemadager), men mottok RF-1088 26. mars i Altinn, så har altså forlengst fått den.

Edit: Skriveleif

altinn.no utgaven er ikke komplett (etter hva jeg har hørt/lest)...

Derfor venter også jeg på papirutgaven.

Gjest Gjest
Skrevet

altinn.no utgaven kan ikke brukes til stort. Den mangler det aller viktigste, nemlig postene som oppsummerer evt. gevinst(tap/utbytte. Det er disse som skal inn i selvangivelsen.

Synes dette skjemaet burde blitt sent ut tidligere!

Venter i spenning på når det kommer...!

Skrevet

Jeg fikk beholdningsoppgaven i posten i dag.

Skrevet

Både mannen min og jeg fikk dem i posten i dag

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...