Gjest guttemamma Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Skal kjøpe traktor til gutten min. Hvilke er best av de to?
Tule Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 (endret) hei vis begge er kvalitativt like sterke, for eksempel produseres av den samme, hva med og sjekke hva gutten ser ut til å like mest ut fra det så tror jeg nok jeg også tror at John deere er det som er mest populert, da kan du jo slenge på en fk dress i tilegg ogsa hilsen Endret 7. april 2008 av Tule
Lovis Skrevet 7. april 2008 #4 Skrevet 7. april 2008 Eg har hørt at Gråtass er mindre enn John Deer, og at barna fort blir for store for den.
Gjest *Mim* Skrevet 7. april 2008 #5 Skrevet 7. april 2008 John Deere er defintivt av bedre kvalitet og er også større. Har gått for den - flere ganger. Gråtassen har ikke vært så solid i bruk.
Søs Skrevet 8. april 2008 #6 Skrevet 8. april 2008 Gråtass er ganske lav, så feks en 5 åring vil bli for lang til denne..
Gjest guttemamma Skrevet 8. april 2008 #7 Skrevet 8. april 2008 Okei, tusen takk for svar! Jeg går nok for John Deere ja tror jeg!
Gjest Gjest Skrevet 8. april 2008 #8 Skrevet 8. april 2008 Kjøp en som har gummihjul, og ikke plasthul. Så slipper dere den grusomme bråken. Mener FK har gummihjul på sine tråtraktorer. Vi var så dumme å kjøpe gråtass=(
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2008 #9 Skrevet 9. april 2008 Kjøp en som har gummihjul, og ikke plasthul. Så slipper dere den grusomme bråken. Mener FK har gummihjul på sine tråtraktorer. Vi var så dumme å kjøpe gråtass=( Vi har og Gråtass:-) Han er populær i huset. Men positivt med bråket er at du hører når småen beveger seg for langt unna huset
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå