Gå til innhold

Den perfekte lysfarge?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Noen som har funnet den? Farger nå håret med lysfarge hos frisør. Tidligere stripet jeg håret, men er nå så grå at jeg vil lysfarge. Nå har jeg en med ask og litt rødt i. Den ligg på en 10. Ganske fornøyd men kansje ikke 100%. Liker ikke gul/gyllent skjer. Den jeg har nå er ikke gul men kansje litt gyllen. Får prøve med sølvsjampoo. Noen som sliter med det samme?

Videoannonse
Annonse
Gjest Lacuna
Skrevet

Hmm, jeg er i oppussingsmodus og skulle foreslå enten eggehvitt eller lys antikk. :fnise:

Skrevet
Hmm, jeg er i oppussingsmodus og skulle foreslå enten eggehvitt eller lys antikk. :fnise:

Hehe.. Det var der jeg også var, satt og tenkte på Lady Eleganse jeg da ;)

Jeg liker heller ikke gyldne lysfarger, men det kommer jo an på hva jeg kler. Husker dessverre ikke hva min heter, men jeg ba om en askeblond farge. Det er dessverre vanskelig å få en slik farge om du har rødskjær i håret, jeg måtte bleke mitt to ganger først.

Gjest Myself
Skrevet

Jeg anbefaler Loreal Preference Extra lys askeblod elr Meget lys askeblond med perlemohvit etterl annet hsuker ik akuratt hvordan dt skrives..!! Di 2 fargene r pefekt hvis u vil ha litt hvit, sølv skjær i fargen...for dere som bleker håret abefaler jeg Catzy lysblond!!

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Heisann og takk for svar! Jeg har pusset opp også og vet hvordan det er åvære helt oppslukt av hvilke lysfarge på veggene, men her gjaldt det altså hår. De er sikkert bra de hjemmefargene men det tør eg bare ikke prøve. Har gjort mange fatale tabber opp gjnnom tida på den fronten. Tror jeg er rimelig fornøyd nå med den fargen jeg fikk sist som hadde både ask og rødt i seg. Kan ikke se det røde den virker egentlig bare lys og fin. Problemet er at jeg nå har den i etterveksten og så er håret stripet utenfor. Relativt likt. Vansklig dette med lysfarger. Jeg har også svært lett for å få rødnyanser i håret og jeg hater det!

Skrevet

gå til frisøren å bruk en lysfarge som er mer askeblond eller helt naturlig... uten noen gyldne eller røde pigmenet i... men du må også passe deg litt der for hvis du er kjempe grå/hvit i håret kan resultatet med en ask-farge fort bli helt feil...

du kan også bruke sølvsjampoo ja :) System proffesional har en kjempe fin som heter 1.8 silver saver shampoo :)

Gjest Gjest
Skrevet

ops nå la jeg nettopp ut ett innlegg om sølv shampoo men.

Får man kjøpt den i frisør? (den sistnevnte)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...