Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En god venn av meg fyller førti år, og jeg og mannen min er invitert. Vi kjenner ingen andre som skal dit. Alt vi vet er at det skal være på en litt fin restaurant, og vi skal ikke betale noe selv. Jubilanten selv stiller i dress og slips, men han sier han er helt blank til damenes grad av pynting. Hva i all verden skal jeg ha på meg? Det blir i overkant av seksti gjester vet jeg. Alderen på gjestene er fra slutten av tyveårene til slutten av sekstiårene. Blir veldig glad om en av dere flinke damer kan hjelpe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge han skal gå i dress, er det jo ikke galla, og da kan du bruke en kort kjole, drakt eller en vanlig penkjole (ikke tyll og taft.. ;) )

"Når mannen skal kle seg i mørk dress, er det egentlig nesten fritt fram for oss jentene. Kjolen trenger ikke å være lang, men den kan gjerne være litt pyntet. En drakt kan og gjøre seg i en slik anledning."

Hentet fra:

http://www.detnye.no/mote/article157878.ece

Skrevet

Takk skal du ha, Ce`Nedra :D Det betyr at man burde styre unna olabukse ikke sant? Jeg hadde tenkt å ha kjole, men hvis det er sånn at "alle andre" jenter går i olabukse blir det veldig merkelig for meg. Så da velger jeg nok en litt pyntet halvlang kjole, eller er skjørt og en topp. Tusen takk :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...