Gjest Gjest Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Vi har et par gjester som vi vil invitere med føle som vi ikke kjenner navnet til. Hvordan skriver vi dette i invitasjonen? Vi har tenkt å starte med: Kjære Kari og Ola, .... på de andre invitasjonene.
Gjest Pax Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Skriv nanvet på personen dere inviterer + 1. Eventuelt navnet + med følge.
Gjest Piper Skrevet 7. april 2008 #4 Skrevet 7. april 2008 Eller så ringer du personen du kjenner og spør etter navnet
Amadea Skrevet 7. april 2008 #5 Skrevet 7. april 2008 Jeg tror jeg ville prövd å få tak i det navnet, det er hyggeligst for fölget. Hvis ikke skriver du bare "Kjaere Kari med fölge"
Lise_86 Skrevet 8. april 2008 #6 Skrevet 8. april 2008 det er jo bare å spørre det. lurt å forsikkre seg om de fortsatt er sammen også. jeg inviterte begge og fikk beskjed om at de hadde splittet opp... ooops...
Fun Light Skrevet 10. april 2008 #7 Skrevet 10. april 2008 Ja definitivt spørre etter navn - og så få det med! Gjerne riktig stavet også Vi fikk nettopp en invitasjon til et bryllup hvor navnet mitt var stavet feil.. Jeg er kanskje veeldig pirkete, men dog.. "Med følge" syns jeg uansett er en smule upersonlig, men kommer jo an på hva man syns blir mest riktig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå