Branna Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Hei Min mor skal gifte seg med sin kjæreste i mai. Jeg og mannen min har allerede funnet en gave, men min lillebror på 17 år fortviler. Han aner ikke hva han skal kjøpe, og har lite penger. Det er ikke aktuelt å bare skrive han på vår gave, fordi jeg synes han er gammel nok til å kjøpe gave selv. Noen forslag til hva han kan kjøpe? Noe personlig kanskje? Noe som ikke koster mye. Det skal nevnes at brudeparet har omtrent alt av praktiske ting, naturligvis.
Kirri Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Kan ikke si at jeg klarer å komme på noe. Men dersom det er en mulighet kunne han kanskje betale dere noe for å være med på deres gave? Er nok ikke en enkel oppgave for han dette. Vi som er "voksne damer" vet jo ikke engang..
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 8. april 2008 #3 Skrevet 8. april 2008 Hei Min mor skal gifte seg med sin kjæreste i mai. Jeg og mannen min har allerede funnet en gave, men min lillebror på 17 år fortviler. Han aner ikke hva han skal kjøpe, og har lite penger. Det er ikke aktuelt å bare skrive han på vår gave, fordi jeg synes han er gammel nok til å kjøpe gave selv. Noen forslag til hva han kan kjøpe? Noe personlig kanskje? Noe som ikke koster mye. Det skal nevnes at brudeparet har omtrent alt av praktiske ting, naturligvis. Hvis broren din på 17 fortviler, har lite penger, og ikke aner hva han skal kjøpe (noe som er ganske naturlig for veldig mange 17 år gamle gutter), synes jeg ikke du er så veldig grei som sier nei til spleising kun pga alder... Jobber han i det hele tatt? Hvorfor har han lite penger, hvis du forstår? Hvis det er fordi han går på skole og hele den rekka der, synes jeg at du som storesøster kunne hjulpet han med at han fikk kjøpe seg inn i deres gave med en sum han har råd til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå