Gå til innhold

Det dumme med å ha dyr...

Anbefalte innlegg

Gjest Kardemomme
Skrevet

...er jo at man blir så utrolig glad i dem! :hjerte:

Jeg må desverre bite i det sure eple og si takk og farvel til min snart 16 år gamle skogskatt. Hun har vært en del av familien siden jeg var 8-9 år gammel, så det kommer til å bli tomt og trist uten henne.

Var hos vetrinæren med henne i forrige uke, og hun mente at pusi har kreft bak foten og i magen :gråte: Hun sa at en operasjon kunne være mulig, men at det var lite håp for en så gammel katt. Ser på øynene til pusi at hun er sjuk og sliten, hun har forandret seg betraktelig de siste ukene og er ikke lenger den hun en gang var. Huff, det er så tungt å se på at hun har det vondt :tristbla:

Så da må vi nok desverre bestille time hos vetrinær denne uka og få henne avlivet. Både jeg, mamma og pappa gruer oss til å si farvel til "gullklumpen i huset".

Blir å savne det gode selskapet hennes!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg vet nøyaktig hva du går gjennom. :klem: Det er det tristeste som finnes og kan ikke beskrives.

Ta et ordentlig godt farvel med vennen din.

Gjest StockDama
Skrevet

"Buying a pet, is like investing in a little tragedy".

Er noe i det, savner enda kattene og hunden min.

:troest:

Gjest Kardemomme
Skrevet

Tusen takk for svar :klem:

Torsdagsmorgen skjer det...har fått time hos dyrlegen :( Tror nok ikke jeg klarer å være med, blir alt for tung!

Skrevet

stakkars deg. og stakkars pus...

men man vil jo ikke at katta skal gå å pines så da må man gjøre det man må.... selv om det er forferdelig...

jeg kommer til å tenke på både deg og katta.... kos deg med henne så mye du kan.

:klem:

Gjest _Hufsa_
Skrevet

Dette var trist å høre, og jeg må si at jeg virkelig føler med deg.

Selv om det er tungt nå, får du prøve som best du kan å tenke på at dere gjør det beste for henne og at hun har hatt et fint liv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...