Gjest Gjest Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Ser en av de lokale videregående trenger eksamensvakter. Vet noen her hva det pleier ligge på i lønn? Og er det realistisk at de ansetter noen i midten av 20 årene? Har inntrykk av at det stort sett er 70 + som ender opp i de stillingenen.
Gjest Pax Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Jeg har vært eksamensvakt. Husker ikke lønn, 120 kr, kanskje? Det var uuuuuuuuuutrolig kjedelig, da.
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 Ikke så ille det da Synd jeg ikke strikker eller hekler (er faktisk mer enn det jeg har i timen på nattjobben min, og den blir jeg tidvis hårløs av )
mustapippuri Skrevet 7. april 2008 #5 Skrevet 7. april 2008 Jeg har vært eksamensvakt. Husker ikke lønn, 120 kr, kanskje? Det var uuuuuuuuuutrolig kjedelig, da. Jeg fikk og 120kr pr time Og det var ikke lov å strikke, hekle eller lese.
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2008 #7 Skrevet 7. april 2008 Jeg fikk og 120kr pr time Og det var ikke lov å strikke, hekle eller lese. Logisk, og like greit Håndarbeid er ikke noe for meg, og å lese samtidig som jeg skal konsentrere meg om noe annet er håpløst
venus* Skrevet 7. april 2008 #8 Skrevet 7. april 2008 Helt irrelevant til spørsmålet ditt, men jeg har opplevd én ung eksamensvakt i min lange utdannelse. Stakkars gutt, tror han ble spurt de samme spørsmålene hele tiden. Vi var så fascinert av han. En eksamensvakt som en ikke trengte å vente på når en gikk opp trappa!
livbåten Skrevet 7. april 2008 #9 Skrevet 7. april 2008 Jeg har og vært eksamensvakt et par ganger. Husker ikke akkurat hva jeg fikk i lønn, men var nok rundt det de andre her sier, 120,-kr. Kanskje ikke den mest givende jobben, men veldig lett-tjente penger!
Gjest Pax Skrevet 7. april 2008 #10 Skrevet 7. april 2008 Kanskje ikke den mest givende jobben, men veldig lett-tjente penger! Jeg synes faktisk ikke det var så lettjente penger, siden det var så kjedelig. Å sitte rett opp og ned i timesvis, uten noe å gjøre, er ikke noe særlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå