Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Ser en av de lokale videregående trenger eksamensvakter. Vet noen her hva det pleier ligge på i lønn? Og er det realistisk at de ansetter noen i midten av 20 årene? Har inntrykk av at det stort sett er 70 + som ender opp i de stillingenen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært eksamensvakt. :) Husker ikke lønn, 120 kr, kanskje? Det var uuuuuuuuuutrolig kjedelig, da.

Gjest Gjest
Skrevet

Ikke så ille det da :) Synd jeg ikke strikker eller hekler ;)

(er faktisk mer enn det jeg har i timen på nattjobben min, og den blir jeg tidvis hårløs av :P)

Skrevet
Jeg har vært eksamensvakt. :) Husker ikke lønn, 120 kr, kanskje? Det var uuuuuuuuuutrolig kjedelig, da.

Jeg fikk og 120kr pr time :)

Og det var ikke lov å strikke, hekle eller lese.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg fikk og 120kr pr time :)

Og det var ikke lov å strikke, hekle eller lese.

Logisk, og like greit :) Håndarbeid er ikke noe for meg, og å lese samtidig som jeg skal konsentrere meg om noe annet er håpløst :)

Skrevet

Helt irrelevant til spørsmålet ditt, men jeg har opplevd én ung eksamensvakt i min lange utdannelse.

Stakkars gutt, tror han ble spurt de samme spørsmålene hele tiden. Vi var så fascinert av han. En eksamensvakt som en ikke trengte å vente på når en gikk opp trappa! :ler:

Skrevet

Jeg har og vært eksamensvakt et par ganger. Husker ikke akkurat hva jeg fikk i lønn, men var nok rundt det de andre her sier, 120,-kr.

Kanskje ikke den mest givende jobben, men veldig lett-tjente penger!

Skrevet
Kanskje ikke den mest givende jobben, men veldig lett-tjente penger!

Jeg synes faktisk ikke det var så lettjente penger, siden det var så kjedelig. Å sitte rett opp og ned i timesvis, uten noe å gjøre, er ikke noe særlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...