Lemoni* Skrevet 8. mai 2003 #1 Del Skrevet 8. mai 2003 jeg er bare nysgjerrig på om dette er noe noen av dere har prøvd eller praktiserer? fantaserer med tanken.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. mai 2003 #2 Del Skrevet 9. mai 2003 Hei vi praktiserer fast et par ganger i måneden med et vennepar av oss, anbefales Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 9. mai 2003 #3 Del Skrevet 9. mai 2003 Nei. Har ikke lyst heller. :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 9. mai 2003 #4 Del Skrevet 9. mai 2003 Fantasere om det - ja. Snakke/fantasere om det sammen - ja. Gjøre det - niks! Tror det ødelegger mer enn man regner med. Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colargol Skrevet 9. mai 2003 #5 Del Skrevet 9. mai 2003 Jeg fikk helt noja da en kompis av meg, som forteller ALLT for mye detaljert om sexlivet sitt, ringte meg og sa at nå hadde han og dama prøvd gruppesex. Ikke det at det sikkert er greit for noen, men etter hans beretning (laaang, brukte sikkert en 20min på å fortelle) fikk jeg denne fantasien i halsen! Da var det han og dama og et annet vennepar som hadde hatt det gøy i sengehalmen! Jeg vet ikke jeg men.. Huff.. :D :oops: :D :oops: :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise Skrevet 9. mai 2003 #6 Del Skrevet 9. mai 2003 Nei, verken fantaserer eller praktiserer. Sex er noe jeg kun vil dele med min kjære og ingen andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå