Gå til innhold

Full i bryllup

Fremhevede innlegg

Skrevet
I mitt bryllup skal det derfor ikke serveres alkohol. Og om noen gjør som jeg har sett i andre avholdsbryllup, nemlig drikke seg full før festen, så får de ikke komme inn. Enten får de respektere at det er en avholdsfest, eller så får de holde seg vekke.

Det syntes jeg faktisk er veldig frekt gjort av gjestene. Det vet absolutt ingenting om hvorfor festen er alkoholfri (kanskje). Hva om f.eks bruden eller brudgommen har hatt en oppvekst som inneholdt mye alkohol og fyll og derfor velger alkoholfritt fordi de er avholds, også kommer det fulle gjester.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg synes det er OK så lenge man ikke blir dritings, ufin, begynner å krangle, spy e.l.

At folk er litt brisen/småfull er artig så lenge stemningen er bra :)

Jeg også syns det er helt OK, og folk blir letter kjent også med noen enheter innabords. Og, man får håpe at voksne mennesker ikke begynner å krangle og spy :fnise: . Tror det at det ikke er fri bar kommer til å begrense "drekka, spy og sloss"-tendensene for vår del, gudsjelov... hihi

Skrevet

Det er helt greit for oss... Folk i farta er artig det, syntes vi. Nå er det jo slik at jeg ikke har sansen for drita fulle personer, men at det er futt og fart i dem her helt greit... hihi..

Så vi har lagt bryllupet vårt til et lokal der vi kan ha høy musikk og "leven" uten et det forstyrrer noen... Vi er ganske livatte personer, å regner bryllupsfesten blir en steike god fest!!!

Skrevet

Jeg bruker å bli full i bryllup ;)

men ikke så full at jeg ikke kan ta vare på meg selv da... :)

Skrevet

Helt greit for meg at folk blir småfulle,godt humør, har det gøy og sprer gleden. Men om de blir såpass full at det blir knusing, søling av det derimot, da blir jeg skuffa. Har mega panikk over en dritings person skal henge over meg og miste et glass rødvin over brudekjolen min, grøss og gru. Men slik jeg ser på gjestelista kan jeg bare se min farmor som kan bli ganske på en snurr... hihi....

Skrevet

Vi vil at bryllupet vårt skal være årets fest! Vi har invitert alle vennene våre, og vi tar det som en selvfølge at de fleste kommer til å drikke seg (litt)fulle. Da snakker jeg om vanlig "festfull" som innebærer godt humør og masse energi... Ikke aggresiv og sur- slike venner har vi ikke. Jeg må innrømme at jeg hadde blitt litt skuffa dersom gjestene bare nippet litt vin til maten, og gikk hjem og la seg klokka 23. For slik er de ikke i andre festlige anledninger. Vi er tross alt unge, og det er jo en FESTDAG! :jepp:

Gjest Frk Åberg
Skrevet
Vi vil at bryllupet vårt skal være årets fest! Vi har invitert alle vennene våre, og vi tar det som en selvfølge at de fleste kommer til å drikke seg (litt)fulle. Da snakker jeg om vanlig "festfull" som innebærer godt humør og masse energi... Ikke aggresiv og sur- slike venner har vi ikke. Jeg må innrømme at jeg hadde blitt litt skuffa dersom gjestene bare nippet litt vin til maten, og gikk hjem og la seg klokka 23. For slik er de ikke i andre festlige anledninger. Vi er tross alt unge, og det er jo en FESTDAG! :jepp:

Siden du setter det å drikke lite og å gå hjem tidlig i sammenheng, lurer jeg på om du (og andre) mener at lite alkohol betyr kjedelig fest og kjedelige mennesker som ikke liker å være lenge oppe?

De fleste jeg regner som mine venner er ganske måteholdne med alkohol. Dvs. noen kan bli litt brisne, men ingen av dem har vært fulle de siste årene. Andre drikker ikke i det hele tatt. Jeg syns ikke det blir kjedelig av den grunn. Det danses og tøyses i festlige anledninger selv om de ikke trenger å tilbringe dagen derpå med å rope på elgen.

Jeg syns bare det er merkelig hvordan alkohol har en så utrolig viktig plass i det sosiale liv, selv om det på ingen måte er en overraskelse. Jeg drikker selv i blant, men jeg er ikke avhengig av det for å kunne kose meg eller svinge meg på gulvet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...