Gjest Vega Skrevet 8. mai 2003 #1 Skrevet 8. mai 2003 Hei - får dere også takk for maten.no reklame ? Hvorfor kom den helt plutselig - i dag? Sambo har stengt pcen min for spam og reklame - kanskje det er noe galt her? Eller dukket den opp hos dere også nå i dag... :o
Tusenfryd Skrevet 9. mai 2003 #2 Skrevet 9. mai 2003 Den ligger under her - har du fått den på e-post? Eller kan du ha klikket uforvarende på den i et sideskift?
Gry Skrevet 9. mai 2003 #3 Skrevet 9. mai 2003 Jeg la ut takkformaten-annonsen i går. (Bra tjeneste forresten :-))
Tusenfryd Skrevet 9. mai 2003 #4 Skrevet 9. mai 2003 Jeg har bladd litt i den - og det ser veldig bra ut - nam... enn å bli middagssulten før 09 om morgenen da...
Nilma Skrevet 9. mai 2003 #6 Skrevet 9. mai 2003 Jeg har brukt denne tjenesten en stund og fått en del virkelig gode oppskrifter (sjekk f.eks. oppskriften på etiopisk kyllinggryte - skikkelig nammenam!). MEN: Det er jammen mye dumt også, av typen "Åpne en frossenpizza, ha på litt ekstra ost og stek den". Hallo, er det en oppskrift liksom?? :o De færreste trenger vel tips til ferdigmat, men god, ordentlig hverdagsmat. (men Stabburet som driver tjenesten vil vel sørge for litt reklame for produktene sine.....)
koldbruna Skrevet 11. mai 2003 #7 Skrevet 11. mai 2003 Synes den reklamen er helt grei jeg.Koselig å da 8) Det eneste problemet er at du kan bli fryktelig sulten koldbruna
Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2003 #8 Skrevet 14. mai 2003 Fikk akkurat en deilig oppskrift på mail :-)
MarianneE Skrevet 14. mai 2003 #9 Skrevet 14. mai 2003 Siden dere skryter så fælt må jeg nok klikke litt jeg, og......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå