Caroly Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Jeg har lyst til og gå ned i vekt så fort som mulig, men ikke få muskler, lønner det seg å bruke proteinpulver da? Og er det noen som har noe forslag på hvordan kostholdet burde være når man bruker proteinpulver?
Gjest Bolledeig Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Ikke få muskler? Du har allerede muskler! Hvordan tror du kroppen din beveger seg? Du kan gå ned i vekt på to måter. Du kan 1) Gå ned i fettprosent, og beholde muskelmassen. Da vil du holde forbrenningen din oppe, og få en strammere kropp. 2) Gå ned i vekt, og helst muskler, og du ender opp med en kropp som har høyere fettprosent, lavere forbrenning og dårligere helse enn da du begynte. Hurra, du er nå blitt tynnfeit. Hvis du er ute etter alternativ 2 er det bare en ting å gjøre. Spis lite, dårlig, og ikke tren.
herba Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 Jeg har lyst til og gå ned i vekt så fort som mulig, men ikke få muskler, lønner det seg å bruke proteinpulver da? Og er det noen som har noe forslag på hvordan kostholdet burde være når man bruker proteinpulver? Hey :-) Jeg jobber for Herbalife, og har selv gått ned 6 kilo de to siste mnd på protein shake. Dette er en 'riktig' måte å å gå ned i vekt på, du får i deg alt kroppen din trenger i denne Herbalife shaken. Jeg anbefaler deg å ta Herbalife's multivitamin og fiber tabletter ved siden av... du får mer energi, og føler deg bedre!!! Jeg spiser vanlig middag, med mye salat/grønnsker.Minst mulig ris og poteter(karbohydrater) Viktig å drikke mye vann!!Jeg bor i Tønsberg! Lykke til...
skanky Skrevet 7. april 2008 #4 Skrevet 7. april 2008 Litt av meningen med proteinshake er vel å gi næring til musklene? Men slapp av, det er ikke slik at de popper opp over natta. Altfor mange jenter er redde for at de får bolemuskler bare de tar i en manual eller en proteinbar.. Jeg har nettopp bestilt meg en dunk proteinpulver selv=) Tenker å drikke det etter styrketrening, som et mellommåltid når jeg har dårlig tid og på dager hvor jeg ikke får i meg nok proteiner på vanlig hvis.
Gjest fragment Skrevet 7. april 2008 #5 Skrevet 7. april 2008 Det skal MYE protein og MYE styrketrening til før jenter får veldig synlige muskler. Fettprosenten er sentral her. Desto lavere fettprosent - desto mer markert vil du bli. Men jeg vil tro de aller fleste må gjennom en meget streng diett over lang tid dersom man skal så mye ned i fettprosent at musklene kommer tydelig frem. Du trenger med andre ord ikke å være så redd for at du skal "få muskler".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå