Gjest Orgasmejenta Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Jeg er 17 år og mistet jomfrudommen i går! Men jeg hadde aldri skjønt at det var så godt. Dere på kvinneguiden snakker jo om sex hele tiden, men... Hadde jeg visst det var så godt, hadde jeg begynt lenge før. Typen min gjorde alt han kunne for at jeg skulle nyte det. Han regnet vel med at det ville bli lite på ham om jeg ikke likte det første gangen. Han var så forsiktig og følsom. Jeg kjente en pirrende følelse et sted i de nedre regioner, og det spredte seg til hele kroppen. Jeg mistet helt pusten. Etterpå sa han jeg stønnet som om jeg holdt på å drukne. Det var så herlig! Alle sluser åpnet seg, det var ganske vått i senga etterpå. Fullt trykk! Men det var verdt det. Jeg husker ikke mer før jeg våknet 10 minutter senere. Rusen satt fortsatt i kroppen, og jeg hadde fortsatt sånne deilige sammentrekninger i underlivet. Skikkelig våt hele resten av dagen. Da stefaren min kom hjem trodde han jeg hadde tatt dop, for jeg var "på skyer" i flere timer. Har lest mye på KG, men aldri sett en sånn beskrivelse før. Er jeg ekstrem, eller er dere bare veldig beskjedne?
astral Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Har lest mye på KG, men aldri sett en sånn beskrivelse før. Er jeg ekstrem, eller er dere bare veldig beskjedne? Du er bare veldig heldig =)
Gjest middelalderkvinnen Skrevet 7. april 2008 #4 Skrevet 7. april 2008 Nyt det du, det varer nok ikke mer enn de første gangene. Kjenner meg veldig godt igjen fra min første gang i det du skriver der.
Gjest Peachbud Skrevet 7. april 2008 #5 Skrevet 7. april 2008 Så koselig å lese om en så fin sexdebut! Du er nok heldig. Ikke alle får så mye ut av sex, spesielt ikke i starten.
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2008 #6 Skrevet 7. april 2008 Nyt det du, det varer nok ikke mer enn de første gangene. Kjenner meg veldig godt igjen fra min første gang i det du skriver der. Det var da fælt til gledesdreperi. Kanskje varer det for alltid for henne!
IloveNY Skrevet 7. april 2008 #8 Skrevet 7. april 2008 Snakk om å skryte da! Så flott for deg, du er heldig
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2008 #9 Skrevet 7. april 2008 Det var da fælt til gledesdreperi. Kanskje varer det for alltid for henne! hehe sant nok :rødme: sorry ts - håper det varer evig
Gjest Gjest Skrevet 8. april 2008 #10 Skrevet 8. april 2008 Nyt det du, det varer nok ikke mer enn de første gangene. Kjenner meg veldig godt igjen fra min første gang i det du skriver der. Jeg har det sånn enda, og om mulig bedre! Dette til orientering.
Gjest Gjest_Kristoffer_* Skrevet 8. april 2008 #12 Skrevet 8. april 2008 Gratulerer! Det virker som om du har opplevd noe mange kvinner sjelden får sjangsen til. En vaskeekte g-punktsorgasme og medfølgende ejakulasjon.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå