Gjest excelerate Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Når jeg skriver inn et tall i excel, kommer det automatisk opp som desimaltall eks: skriver jeg inn 3, kommer det opp 0,03. Det hjelper ikke å endre celleformateringene under tall, dette skjer uansett. Dette skjer også om jeg åpner et nytt dokument. Noen som kan hjelpe?
Villa2000 Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Spesielt. Har ikke hørt den før. Kan du laste det opp som vedlegg så kan jeg sjekke om det er likt hos meg? Hvilken excel versjon benytter du? Har du sett gjennom tools/options og calculations? Kansjke det er noe der?
papirlommetørkle Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 TS her. takk for svar! Prøvde å laste opp vedlegg, men det fikk jeg ikke lov til? men du kan forhåpentligvis finne den her jeg har sett gjennom alt jeg kan. og søkt på hjelpe funskjon/web hjelp. har forresten office 2000.
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2008 #4 Skrevet 7. april 2008 Testet regnearket ditt. Kom vanlige tall når jeg skrev inn i det.
papirlommetørkle Skrevet 7. april 2008 #5 Skrevet 7. april 2008 søren og. takk for forsøket uansett. jeg sliter fortsatt med dette...
Villa2000 Skrevet 7. april 2008 #6 Skrevet 7. april 2008 En mulig løsning. Dersom du går inn på tools(options og EDIT. Der har du et valg for fixed decimal. Dersom den er valgt så ta bort krysset og se om det hjelper, eventuelt sett places : 0 Verd et forsøk
papirlommetørkle Skrevet 7. april 2008 #7 Skrevet 7. april 2008 En mulig løsning. Dersom du går inn på tools(options og EDIT. Der har du et valg for fixed decimal. Dersom den er valgt så ta bort krysset og se om det hjelper, eventuelt sett places : 0 Verd et forsøk JAAAA! Det funka! wuhuu! tusen takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå