magolia Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Noen som har sett disse typerbukser i butikker her i Norge?
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 Noen som har sett disse typerbukser i butikker her i Norge? Den var kul! Vil jeg også ha:) Men vet ikke hvor de finnes...
Gjest StockDama Skrevet 7. april 2008 #4 Skrevet 7. april 2008 De var jo en hype ifjor sommer var de ikke det? Så de overalt.. Sjekka de standard butikkene? ellos, lindex, cubus and so forth
Licota Skrevet 22. august 2008 #5 Skrevet 22. august 2008 Jeg har sett to stk jenter i dag med sånne bukser, og makan til mer jævlig klesplagg skal man lete lenge etter. Ser jo ut som dem har driti på seg? Haha.
BrunetteBarbie Skrevet 23. august 2008 #6 Skrevet 23. august 2008 (endret) Drit kule bukser. Jeg så, åh... muligens nelly.com hadde en. vent... la meg se... her http://nelly.com/productInfo.asp?qProductI...=3&gender=1 Ikke helt like, og noe lengre med annerledes snitt, men disse likte jeg skikkelig. De selges også til 250 på slike "afrika-butikker" i oslo og i boder på torgene. I fjort kjøpte jeg tre stk harmenbukser fra cubus. De var ok. Mulig de har det der enda. Endret 23. august 2008 av BrunetteBarbie
ashera Skrevet 23. august 2008 #7 Skrevet 23. august 2008 Ja. Merket Haust hadde i alle fall en slik i sommerkolleksjonen sin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå