Gjest StockDama Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Jeg er da på jakt etter en passe stor cd hylle som rommer minimun 100 cd'er. Jeg klarer ikke på død og liv finne en nettbutikk som selger brukbare cd hyller.. Noen som har en å anbefale? (som itillegg ikke er svindyr)
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Er du ute etter en sånn med spor til å skyve cd'ene inn i, eller en sånn "vanlig" hylle? I siste tilfelle, så har jo Ikea diverse hyller, blant annet Benno serien, som du får i diverse farger (hvit, bjørk og bøk blant annet, disse er jo lyse). Koster 2-300 kr avhengig av utførelse.
CosiFanTutta Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 Vi har samme problemet. Det er så dårlig utvalg (iallefall i Norge) at vi lenge vurderte å få en møbelsnekker til å lage noen. Vi endte opp med Benno fra Ikea. Den rommer 180 cd - så vi har ikke mindre enn 26 stk benno'er Jeg skal følge denne tråden for å få andre alternativer!
Gjest StockDama Skrevet 7. april 2008 #4 Skrevet 7. april 2008 Ser de ikke sender ting i posten som så stor som en cd hylle. Og da måtte alternativet være levering til døra, som er svindyrt =D
Nausicaä Skrevet 7. april 2008 #5 Skrevet 7. april 2008 Om du har så grusomt mange cder kan vel kanskje en smal bokhylle heller være tingen? Om dere ikke vil ha de fæle plastikskinnene også (er så utrolig slitsomt å sortere cder da!)
Gjest StockDama Skrevet 7. april 2008 #6 Skrevet 7. april 2008 Du er lur du...så kan man tyne dvd'er i i samme slengen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå