Gjest gjesten:) Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 http://www.youtube.com/watch?v=k71rG0o02BM...feature=related Hva syns om små jenter som blir sminka opp sånn? Personleg syns eg det er kvalmt, barn har da sin egen naturlege skjønnhet. La barn være barn!!
Gjest gjesten:) Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 http://www.youtube.com/watch?v=k71rG0o02BM...feature=related Hva syns om små jenter som blir sminka opp sånn? Personleg syns eg det er kvalmt, barn har da sin egen naturlege skjønnhet. La barn være barn!! Denne viser kanskje enda mer hvor sykt det egentli er...
milla-mor Skrevet 7. april 2008 #4 Skrevet 7. april 2008 Helt forkastelig! Snakk om å leve gjennom barna...
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2008 #5 Skrevet 7. april 2008 Jeg synes det er helt forkastelig. Lære barn opp til at det er utseende som teller.
Teriyaki Skrevet 7. april 2008 #7 Skrevet 7. april 2008 Skulle det vært skjønnhetskonkuranser så skulle det i det minste kun ha gått på sjarmen til barna, ikke til hvordan de så ut. Det der er så trist å se på.
Gjest Bond Skrevet 7. april 2008 #8 Skrevet 7. april 2008 idiotforeldre som skaper pedo-mat Det var noe jeg tenkte også.. Andre ting var at de foreldre kanskje fikk ikke nok av Barbie-dukker da de var barn selv. De har jo laget dukker av sine barn. Helt helt forferdelig!
FrizzleSizzle Skrevet 7. april 2008 #9 Skrevet 7. april 2008 Fært. Fascinerende på et vis at dette er så vanlig i USA (og mange andre land), er det ingen som rekker opp hånda og sier; hallo, dette går da ikke an?
Gjest gjesten:) Skrevet 7. april 2008 #10 Skrevet 7. april 2008 Godt å sjå at det er fleire som er enige med meg her:) Lurer egentli på korleis desse barna blir som voksne.... Eg trur nok at barndommen ødelegger for mange av dei psykisk, og for ikkje å snakke om kor ødelagt hud og hår kommer til å bli med sminke og styling fra dei er små av Skal ikkje påstå at eg har rett her, men dette er noe eg trur.
Gjest Reka Skrevet 7. april 2008 #12 Skrevet 7. april 2008 Jeg lurer også på det, hvordan blir disse barna som voksne? Hva slags verdier og syn på ting vil de ha når barndommen deres for det meste består av sminke, fine klær osv. Jeg sier ikke at de blir dårlige mennesker, men om de hadde fått være barn da de var det så hadde de kanskje blitt helt andre mennesker enn det de blir når foreldrene deres lar de/styrer dem inn i en verden full av barbiedokke-barn!
Noli Skrevet 7. april 2008 #13 Skrevet 7. april 2008 Dere burde se Living Dolls-serien, som også ligger på YouTube. Den viser hvor grusom en mor kan være. :gråte:
ToveM Skrevet 7. april 2008 #14 Skrevet 7. april 2008 De doller ungene opp som "sex symboøer" fullstendig forkastelig. Hvor er kvinnesakskvinnene hen her...disse konkurransene burde vært forbudt ved lov..
Lurvina Skrevet 7. april 2008 #15 Skrevet 7. april 2008 Stakkars barna som vokser opp mens de får vite at mor ikke synes de er pen nok som de er, og må derfor stæsjes opp med falske øyevipper, sminke og alt mulig annet rart. Ble litt kvalm da jeg så måten de vrikket på rompa mens de gikk opp på scenen Pedofile synes vel sikkert at dette er stas og se på. For en trist barndom disse barna har. Synes også det samme da jeg så på talentprogrammet fra USA, der en 11 år gammel jente som synger får vite at hun må forandre på utseendet sitt, og når man ser henne senere så bruker hun mer voksne klær, og synger sanger som jeg synes er litt, ehem, for voksen til at hun kunne skjønne innholdet av. Barn er barn, ikke miniatyrvoksne
venus* Skrevet 7. april 2008 #16 Skrevet 7. april 2008 Nei, dette var triste greier... Noen av disse barna så jo akkurat ut som dokker. Noe så livløst/gledesløst. Dessuten så disse barna mange, mange år eldre ut enn de sikkert var. Huff, noen foreldre altså.
Gjest Gjestings Skrevet 7. april 2008 #18 Skrevet 7. april 2008 Det jeg syns er verst er når mødrene bruker argumentet "de vil det selv". Så utrolig mange av de har jo gjort det fra før de fikk noe egen vilj å snakke om. Det finnes til og med baby-pageants. Og så legger de ofte på "de vil ut dit, de vil vise seg frem" som om det er en bra egenskap? Jeg så en dokumentar hvor mammaen og ungen også var på et-eller-annet talk show og den lille jenta skreik og grein fordi hun ikke fikk ut og gå på den hun trodde var "catwalken". Og mammaen så stolt at hun omtrent kunne sprekke, og fylte på godord og komplimenter. Det er en del år siden, og jeg lurer veldig på hvordan den jenta har det nå. Nå syns jeg skjønnhetskonkuranser i seg selv er ganske ekle, men når det på toppen av det hele skal dreie seg om småunger så kryper det under huden min.
Gjest imli Skrevet 8. april 2008 #19 Skrevet 8. april 2008 Synes det er fælt. Tydeligvis noen foreldre (er vel helst mødre) som ikke fikk lekt nok med dukker da de var barn. Og så lager de dukker av barna sine istedet. Synes det er grusomt, rett og slett. Vil det selv ja - selvfølgelig vil ungene det selv hvis det er det de må gjøre for at mamma skal bli glad i og stolt av dem!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå