Prinsesse Snuppelure Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 hei! Bestilte jo slør på e-bay, og fikk det på lørdag. Det var døds-fint!!!!! Virkelig! Var helt overrasket, hadde ikke regnet med at det skulle være så fint -til den prisen (betalte 180,-) MEN! Det er jo litt "brettet", siden det ble sendt i en liten konvolutt. Noen som har peil på hvordan jeg kan få rettet ut dette? kan jeg stryke det lett med kjøkkenhåndklær på hver side av sløret? Er redd for å smelte det.. Noen som har bra tips??
Gjest smotti Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 hei! Bestilte jo slør på e-bay, og fikk det på lørdag. Det var døds-fint!!!!! Virkelig! Var helt overrasket, hadde ikke regnet med at det skulle være så fint -til den prisen (betalte 180,-) MEN! Det er jo litt "brettet", siden det ble sendt i en liten konvolutt. Noen som har peil på hvordan jeg kan få rettet ut dette? kan jeg stryke det lett med kjøkkenhåndklær på hver side av sløret? Er redd for å smelte det.. Noen som har bra tips?? Tror damping er tingen.... Hadde ikke tørd å stryke det hvertfall, mitt skal dampes ganske snart, for det er ganske krøllete..hehe eller det er bretter i det
Lula Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 Heng det opp på badet neste gang du dusjer. Varmen og dampen vil hjelpe til å glatte det ut.
bunadbrud Skrevet 7. april 2008 #4 Skrevet 7. april 2008 Damping er tingen ja.. Søsteren min er frisør og måtte lære seg dette
Prinsesse Snuppelure Skrevet 7. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. april 2008 Tusen takk for bra tips! Damping er tingen ja.. Søsteren min er frisør og måtte lære seg dette
Nemii Skrevet 7. april 2008 #6 Skrevet 7. april 2008 For all del, IKKE stryk det!!! Spray med kaldt vann og heng det inn på badet! Funket kjempebra for meg!! :-) Glatt og fint ble det!
Prinsesse Snuppelure Skrevet 7. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 7. april 2008 Mottatt! For all del, IKKE stryk det!!! Spray med kaldt vann og heng det inn på badet! Funket kjempebra for meg!! :-) Glatt og fint ble det!
SøsterLiten Skrevet 7. april 2008 #8 Skrevet 7. april 2008 funker spraying og bad henging med dusjing på underskjørt også? fikk underskjørtet mitt i dag (sånn med 3 ringer på) og det hadde også vært brettet og det var KJEMPE "krøllete".... tenkte siden det er så stort så må jeg kanskje til renseri eller noe med det??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå