Gå til innhold

Det var da svært som det blinket...

Gjest Starya

Anbefalte innlegg

Gjest Starya

Det virker som om norton har hatt det travelt i det siste.. Før fikk jeg varsel om "attack" en gang i blant. Nå ryr de jo inn i ett kjør! :-?

Hvor ofte får dere slike varsler? Kan det ha noe med at jeg nylig har lastet og innstaller norton internet security 2003? Tar den ting som 2002 ikke tok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Admin'C

den gjør nok det, men kjør en antivirus scan på hele maskinen for å sjekke for sikkerhetsskyld, last også ned spybot (se sig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Starya

Scanner maskinen for virus titt og ofte.

Men jeg lurer på, jeg har jo kazaaLite. Kan det være at norton oppfatter forsøk på å laste ned filer fra meg som angrep? Jeg ser jo at andre laster ned fra meg, men kan noe gjøre at enkelte tas for å være angrep? (Alternativet er jo at jeg blir angrepet selvsagt, uinteressante lille meg..? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Kan det være at norton oppfatter forsøk på å laste ned filer fra meg som angrep?

JA!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du har konfigurert Norton slik at KazaaLite får lov til å laste ned/opp filer, sånn at du kan bruke det, så skal ikkje det bli rekna som angrep. Men om du nyleg har innstallert Norton 2003, så registrerer han kanskje alle dei ufarlege portskanningane?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Starya

Installerte norton 2003 denne uka, siden jeg fikk problemer med 2002. I og med at filer lastes ned og opp i Kazaa så.. Tja, jeg vet ikke, får prøve å ta en titt tenker jeg.

Det var forresten noe nytt med det å kunne få se lokasjonen til adressen som "angrep"..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Admin'C

er jo stilig de første gangene men blir kjedelig etterhvert synes jeg...

Vær gad så lenge den blokerer =), viste du at du kan legge reklame i globusen hvis du har skrudd på reklameblokkering?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Starya

reklame? I globusen? Huh? :clueless:

Joda, det var litt stilig med den trackingen. Siste varsel kom fra Oslo, det var jo nesten kosli' det etter å ha vært verden rundt.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...