Gå til innhold

På jakt etter ny mobil som må ha:LANG BATTERITID, LAGRE MANGE MELDINGER OG BILLIG!

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Har ikke kjøpt mobil på mange år, og er ikke speisielt orientert m hva som er på markedet om dagen. Det eneste jeg er opptatt av lang batteritid, da min må lades støtt og stadig, at jeg ikke må slette meldinger i ett kjør for å få inn de nye. Ellers at den er grei å skrive meldinger med, kort fortalt en billig mobil man kan ringe og skrive meldinger med, og ikke må lades så ofte, men hvilken?

Gjest televims
Skrevet

Vanskelig bestilling.

Forresten, hva er "billig", sånn som du ser det? Du får jo telefoner som tilsvarer det du ønsker deg, for mellom 1000 og 2000 kroner. Da kan du få opp til 400 timer stand by tid, og mulighet for utvidelse med minnekort. Jeg har f.eks en Sony Ericsson z710i, som kostet meg rundt 1800 for litt over et år siden. Den kom med ekstra minnekort og har veldig bra batteri. Man kan prate i timesvis på en ladning, og det er plass til mange meldinger og bilder.

[url=http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=346627]Samsung[/urk] har et par modeller for rundt en tusenlapp, som har flere timers tale tid og langt over en uke stand by.

Det er da telefoner som du kan kjøpe ute bindingstid, og beholde ditt billigabo.

Har du et bra abonnement, så er det kanskje en bedre deal å kjøpe en skikkelig telefon uten binding, enn å få en "brukbar" mobil for "1kr!"

Gjest Gjest
Skrevet

Takk for svar!

Ja, godt spørsmål hva som er billig, men et sted melleom 1000-2000 er greit. SKal sjekke ut de du informerte om, så får jeg se hva det blir til . Har Chess king i dag, så betaler kun for ringingen og meldingene. Så det er greit å slippe å betale noe mnd. avgift på abon. synes jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...