Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har neste akkurat blitt alene med barna. Faren skal ha dem 2 uker i sommer, og for å jeg har lyst til å reise.

Men alle jeg kjenner har familie og har ikke mulighet til å stikke på ferie med meg en uke eller to. Og jeg har egentlig ikke så veldig lyst til å reise alene.

Så hva gjør jeg?

De fleste grupper-reiser er vel mest for pensjonister? Jeg er 34...

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_mamma1_*
Skrevet

Reis alene! Det er mer moro enn man skulle tro. Du får tid til deg selv, bli kjent med nye folk:)

Gjest Gjest
Skrevet

Det finnes reiser speielt for enslige. Jomfrureiser, f.eks. (nei, du trenger ikke være jomfru for å delta..)

Ellers så synes jeg det er stas å reise alene. Man kan akkurat hva en selv har lyst til, uten å høre på sutring om at det er kjeeeedelig, at andre er sliiiitne, eller suuuultne osv.

Skrevet

Takk for tips, men trenger fler.

Og jeg har reist alene, men likte det ikke, så da er ikke det noe alternativ.

Gjest Fjellsippa
Skrevet
Og jeg har reist alene, men likte det ikke, så da er ikke det noe alternativ.

Selv om du ikke likte det før kan det hende du blir å like det nå.

Jeg likte det ikke så godt første gang jeg reiste alene. Så det gikk noen år til neste gang, men da var det en helt annen opplevelse. Nå vet jeg ikke om jeg har lyst til å reise sammen med noen. Det må i så fall være noen som er veldig selvstendig, slik at vi kanskje bare kan spise sammen, og ellers gjøre hver våre ting.

Apolle har rabatt på bestemte hotell for dem som reiser alene. Jeg har benyttet meg av det noen ganger, og da har jeg møtt andre som også reiste alene. En fin måte å bli kjent med andre som også reiser alene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...