Gå til innhold

Hva har du på deg på føttene inne?  

1. 1. Hva har du på deg på føttene inne?

• Går barbeint
      5
    • Går i sokkelesten (vanlige sokker el. strømpebukse)
      25
    • Ullsokker
      3
    • Adiletter, sandaler e.l.
      13
    • Tøfler
      8

Anbefalte innlegg

Gjest LoisLane
Skrevet

Noen av mine besøkende må ha med innesko, selv liker jeg best å gå i sokkelesten eller barbeint.

Gi din stemme i dette utrolig essensielle spørsmålet!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg går for det aller meste i sokkelesten inne! Om sommeren hender det likevel at jeg går med sandaler "døgnet rundt" - ute som inne!

Skrevet

Går alltid i sokkelesten, for det meste vanlige sokker, oftere ullsokker om vinteren. Det hender også jeg tusler rundt barbeint om morgenen, eller rett etter dusjen.

Skrevet

Jeg elsker å gå barbeint.

Stort sett begynner jeg kvelden med sokkene på og tar den av meg etter en stund.

Når det er kaldt bruker jeg et par deilige raggsokker.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg går for det meste i sokkelesten. Hater å gå barbeint.

Om jeg fryser på beina, bruker jeg noen monsterhoder av noen tøfler.. :blunke:

Skrevet

adiletter hjemme hos foreldrene mine, sokker hjemme sammen med samboeren.

Gjest M-ling
Skrevet

Går mye med ullsokker, siden jeg er mye kald på føttene.

Ellers helst barbeint, spesielt om sommeren og når det er veldig varmt inne.

Skrevet
:ler:

-Man slipper iallefall aldri opp for samtaleemner her inne! :D

Jeg går nok helst på sokkelesten. Hvis det blir for kaldt tar jeg på tøfler - deilige ulltøfler! (Det skjer ofte når jeg sitter lenge stille ved PC-en, så tøflene står som regel parkert her...)

Ellers er jeg glad i å gå barbeint, og gjør gjerne det om morgenen, før jeg går i dusjen, og om kvelden (etter dusj og før senga...). Og om sommeren, selvsagt.

(Skal forresten flytte inn i leilighet uten varmekabler til høsten - det kan bety mer bruk av tøflene, tror jeg!)

Gjest Samara
Skrevet

Hmm, jeg har alltid pleid å gå med sokker inne. I denne leigheten er det imidlertid så kaldt at jeg fikk meg noen gode, myke, varme tøfler i vinter :lol:

Liker også å gå barbeint... men ikke her jeg bor nå. Vi har vegg-til-vegg tepper. Leier denne leigligheten bare for ett år, så det er lite som kommer til å bli gjort med det også. :( Takler ikke å gå barbeint her, tenker på alt det ufyselige som gjemmer seg i det teppet.

Skrevet

stort sett i sokker, barbeint eller i sandaler om sommeren, tøfler om vinteren.

bor i et hybelkompleks og deler stue og kjøkken med 3 andre, går som regel med tøfler der, men det er mest fordi gulvet er så glatt og fordi jeg synes tøflene mine er så fine :Nikke:

Gjest Tristessa
Skrevet

Sokker er vel det vanligste, men barbeint når det er varmt og herlig inne. Det skal jo også sies at jeg elsker tøfler, skal begynne å samle!

Skrevet
Jeg elsker å gå barbeint.

Stort sett begynner jeg kvelden med sokkene på og tar den av meg etter en stund.

Når det er kaldt bruker jeg et par deilige raggsokker.

Me too!

I tillegg har jeg i mange år hatt et par tykke sandaler - hvordan forklare... tykk såle, nesten platå, og i lær med brede gode remmer over hele foten - tversover. De gikk noen runder med silikon og lim og sånn - nydelige å gå med, men nå er de døde. Har gått til innkjøp av noen nye og var så glad, men de har spjæret allerede, så de skal jeg levere tilbake med takk for lånet... :grine: og må ut igjen på jakt.

Skrevet

Jeg er ”avhengig” av å ha noe på beina (går veldig sjelden i bare sokkelesten) Har Adiletter (Kjippkjapper på min dialekt) som jeg alltid går med. På vinteren eller når det er ekstra kaldt har jeg på meg ullsokker.

Skrevet

Jeg er også "avhengig" av å ha noe på beina. Liker ikke å gå i sokkelesten av en eller annen grunn :-? Bruker sandaler inne.

Skrevet

Bruker som regel tøfler eller sandaler. :-)

Skrevet

Går for det meste i sokkelesten..

men av og til bruker jeg ecco sandalene mine.. mest om vinteren.

Gjest Embla s
Skrevet
Klart at dette er viktig å få klarhet i :wink: !!

Jeg er oppvokst med tøfler på bena. Hjemme går jeg enten barbent, eller med sokker + noe annet. Hva dette andre er, varierer (men det er ikke tøfler), eks sandaler, adiletter (skjønt jeg kaller dem ikke det), el.l. På jobben skifter jeg alltid, orker ikke gå med det samme på bena en hel dag.

Gjest Duchess
Skrevet

Enten i sokkelesten, eller barbeint.

Gjest Étoile
Skrevet

Sokker eller barbeint. Ønsker meg noen gode tøfler, det er så kaldt på gulvet her om vinteren.

Skrevet

Går i sokkelesten

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...